برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید/ آگهی مزایده املاک

نمایه بانک : بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت با برپایی نمایشگاهی به معرفی دستاوردهای خود در طول فعالیت دولت تدبیر و امید پرداخت.
  • دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 4:19

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ،در این نمایشگاه شرح و تصاویر کلیه خدمات، موفقیت ها، طرح ها و پروژه هایی که با مشارکت و حمایت مالی این بانک در طول چهارسال فعالیت دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های اقتصادی دولت و اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و به بهره برداری رسیده اند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید، نمایشگاه دستاوردهای بانک کشاورزی در دولت تدبیر و امید در طول هفته دولت در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برپا خواهد بود.

آگهی مزایده املاک

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شرکت نوین مهر92 به نیابت از سوی بانک کشاورزی و به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 ، در نظر دارد املاک مازاد مدیریت شعب بانک در تهران-بزرگ را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند . متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ، دریافت اسناد مزایده ، بازدید و ارائه پیشنهادات خود از 4 تا 13 شهریور همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 الی 16 ، به دفتر مرکزی شرکت به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از اتوبان آیت اله هاشمی رفسنجانی(نیایش)، خیابان ارمغان غربی، نبش خیابان مهرداد، پلاک 7، طبقه 5، واحد 10، حوزه املاک شرکت نوین مهر92 و یا به آدرس سایت های www.novinmehr92.com و www.mehr78group.com مراجعه و یا با شماره تلفن های 22665514 -021 ، 26206510-021 و 09209893086 تماس حاصل فرمایند.

آخرین مهلت تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت به همراه سایر مستندات ساعت 15 روز دوشنبه 13 شهریور و بازگشایی پاکت ها روز سه شنبه 14 شهریور ساعت 10 در محل شرکت با حضور کمیسیون فروش صورت می گیرد. حضور شرکت کنندگان اختیاری و منوط به ارائه رسید فیش واریزی مبلغ سپرده و ... خواهد بود.

شرایط و نحوه شرکت در مزایده 1
شرایط و نحوه شرکت در مزایده 2


ثبت نظر

ارسال