اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه افتتاح شد/ توضیحات بانک رفاه درخصوص اخبار منتشر شده از اختلاس 47 میلیارد ریالی

نمایه بانک : در مراسمی اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه در محل شعبه دکتر حسابی این بانک افتتاح شد.
  • پنجشنبه 2 شهریور 1396 ساعت 6:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، این شعبه دارای شش دستگاه خودبانک، خوددریافت، خودپرداخت، خودبانک مجازی، خودبانک ارائه کارت و خودبانک عملیات قبض است.
دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در مراسم افتتاحیه این شعبه طی سخنانی با بیان اینکه در بانک رفاه به دنبال به‌کارگیری نوآوری‌های نوین بانکی به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هستیم، گفت: طیف متنوعی از خدمات از جمله دریافت و پرداخت وجه، افتتاح حساب، به حساب گذاری چک، خرید کارت هدیه و بسیاری خدمات دیگر از این طریق به تمامی مشتریان ارائه می شود. 
وی افزود: با افتتاح این شعبه مشتریان بانک رفاه می توانند خدمات سهل الوصول و متنوعی را در تمامی طول شبانه روز و ایام هفته دریافت کنند.
فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه نیز هدف بانک از افتتاح این شعبه را حضور 24 ساعته برای ارائه خدمات به مشتریان دانست.
وی با بیان اینکه مشتریان در تمامی طول ساعات شبانه روز به خدمات بانکی نیاز دارند، گفت: بانک رفاه مشتریان بسیاری دارد که در ساعاتی غیر از ساعات اداری علاقمند به دریافت سبد خدمات بانک هستند. بر اساس این زیر ساخت مشتریان می توانند از انواع خدمات ارزی و ریالی بانک بهره مند شوند.
فرخ نژاد با تصریح اینکه بانک رفاه از زیر ساخت ها و امکانات بسیار رقابتی برای بانکداری الکترونیک از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک و تبلت بانک، برخوردار است، اظهار داشت: این گونه شعب سایر خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله دریافت و پرداخت، به حساب گذاری چک و همچنین دریافت کارت های هدیه را نیز ارائه می کند.
در ادامه این مراسم دکتر سهمانی به عنوان اولین مشتری شعبه، اقدام به افتتاح حساب، دریافت رفاه کارت، کارت هدیه و سایر خدمات بانکی کرد.
گفتنی است این محصولات نخستین دستگاه های سخت افزاری دانش بنیان در ایران است و بانک رفاه نخستین بانک ارائه دهنده این خدمات و دستگاه ها است.


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، پیرو درج اخبار کشف اختلاس در بانک رفاه در رسانه ها، روابط عمومی این بانک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
پیرو درج خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر اختلاس 47 میلیارد ریالی در بانک رفاه به آگاهی می‌رساند؛ این اختلاس روز یکشنبه مورخ 29/5/96 در استان خراسان شمالی توسط واحدهای نظارتی و بازرسان بانک کشف و تمامی وجوه برگشت داده شد . همچنین فرد متخلف با همراهی و همکاری صمیمانه دادستان محترم بجنورد و اداره اطلاعات استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

بانک رفاه همواره صیانت از اموال و منافع مردم و مشتریان خود را در نظر داشته و به عنوان وکیل سپرده گذاران و برای احقاق حقوق آن ها، حداکثر تلاش خود را اعمال نموده و از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.


اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کشور در قالب طرح مهر سلامت 96

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، بانک رفاه در راستای تکریم از تلاش های حوزه سلامت کشور تا سقف 8 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارت اعتباری، مرابحه و اجاره به شرط تملیک پرداخت می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ این بانک در راستای تامین نیازهای مالی فعالان حوزه سلامت کشور و با هدف توسعه و ارتقاء بیش از پیش ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور در قالب طرح مهر سلامت به جامعه پزشکی کشور، اعضای هیات علمی کشور شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت در مراکز درمانی که مرکز مربوطه نیز دارای حساب بانک رفاه بوده و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام کند تسهیلات می دهد.
مدت اجرای این طرح تا پایان خرداد ماه 97 خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می توانند برای تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز در محل فعالیت، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت (مطب)/ واحد مسکونی، تامین اموال و خدمات مورد نیاز مشمولان طرح و اعضای درجه یک خانواده (تحت تکفل) شامل: هزینه تحصیل/تهیه جهیزیه و سایر هزینه های ازدواج/مسافرت های علمی، پژوهشی و گردشگری و خرید مطب استفاده کنند.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال