افتتاح شرکت کاویان پود استان همدان و سهند پلاست مکری در استان کردستان و شرکت پرتو صنعت شرق و شرکت آذر فولاد ایرانیان سمنان و شرکت درین گلوگز غرب لرستان و شرکت تینار فوم خزر در استان مازندران با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت سهند پلاست مکری در هفته دولت به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت کاویان پود با تسهیلات 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسدو نیز شرکت پرتو صنعت شرق با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت در سمنان به بهره برداری می رسد. همچنین با تامین مالی بانک صنعت و معدن ، شرکت درین گلوگز غرب در استان لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد و برای 16 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.
  • سه شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 5:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ،  شرکت سهند پلاست مکری در شهر سنندج  که مخازن پلاستیکی تولید می کند از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شرکت سهند پلاست مکری در شهر سنندج احداث شده و با بهره برداری از آن برای 34 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان کردستان حدود 14 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت کاویان پود با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت کاویان پود با تسهیلات 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محصولات تولیدی شرکت کاویان پود که در استان همدان واقع شده، کیسه بافی و پلی اتیلن صنعتی است و برای 11 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد. 
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ 40 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان همدان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان همدان به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت پرتو صنعت شرق با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت پرتو صنعت شرق با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت در سمنان به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که 3 میلیارد تومان تامین مالی شده است.
فعالیت شرکت پرتو صنعت شرق ریخته گری شمش بیلت فولاد است و با بهره برداری از آن برای 30 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان سمنان تاکنون مبلغ 131 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت درین گلوگز غرب با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با تامین مالی بانک صنعت و معدن ، شرکت درین گلوگز غرب در استان لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد و برای 16 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده، مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهیلات پرداخت شده و محصول تولیدی شرکت درین گلوگز غرب ، گلوگز مایع است.
بنا به این گزارش ، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 85میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و به منظور رفع موانع شرکت های تولیدی ، به صنایع کوچک و متوسط استان لرستان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های ارزشمندی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان لرستان به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت آذر فولاد ایرانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ،شرکت آذر فولاد ایرانیان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در هفته دولت در استان سمنان به بهره برداری می رسد ودر نتیجه آن 25 شغل مستقیم ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یادشده که در زمینه ریخته گری قطعات فولادی فعالیت می کند مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط بانک صنعت و معدن تسهیلات پرداخت شده است.
بنا به این گزارش، صنایع کوچک و متوسط استان سمنان تاکنون مبلغ 131 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.
گفتنی است بانک صنعت و معدن طرح های ارزشمندی را در سال های اخیر در استان سمنان تامین مالی کرده که به افزایش سطح اشتغال در این استان انجامیده است.

افتتاح شرکت تینار فوم خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ،شرکت تینار فوم خزر در استان مازندران با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که 6 میلیارد تومان تامین مالی شده است.
شرکت تینار فوم خزر ، ورق و صفحه پلی استایرن تولید می کند و با بهره برداری از آن برای 35 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان مازندران تاکنون مبلغ 120 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

ثبت نظر

ارسال