تقدیر از 4 شعبه موفق بانک مسکن در تحقق هدف جذب منابع

نمایه بانک : مدیر شعب بانک مسکن در استان مازندران همزمان با هفته دولت و روز بانکداری اسلامی از شعب موفق این مدیریت در تحقق اهداف جذب منابع قدردانی کرد.
  • جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 12:1

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، تقوی مدیر شعب استان ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر و گرامیداشت روز بانکداری اسلامی، این توفیق را به کارکنان این شعب تبریک گفته و افزود : موفقیت شعب مذکور در تحقق هدف جذب منابع تا پایان مرداد ماه سال جاری حاصل تلاش و انسجام تیمی بوده که با تفکر سیستمی توانسته در جهت پیشبرد اهداف بانک مبادرت ورزند .

مدیر شعب استان افزود : در مدیریت مازندران طرحهای جذب منابع زیادی در مقاطع مختلف اجرا شده است که با گذر از این طرح های مقطعی به طرح تصمیم (تشویق صد میلیاردی منابع) رسیدیم که کارکنان و شعب احساس کنند فرآیند بازاریابی فرآیندی مستمر بوده و مقطعی نخواهد بود. چرا که منابع در همه دوران به عنوان اولین اصل فعالیت شعب جهت ارائه خدمات بانکی محسوب می گردد.

تقوی با اشاره به نقش منابع در فعالیت های بانک ادامه داد: یکی از اهداف طرح تصمیم در تحقق جذب منابع این بوده که شعب با بازاریابی مستمر توام با پیگیری مداوم، خواسته های مشتریان را رصد نموده و با تعامل و همسویی با آنان و راهکارهای مناسب در جهت جذب منابع مطلوب گام بردارند.

تقوی ادامه داد:در جذب منابع رعایت ترکیب منابع الزامی بوده و در این راستا باید تا حد امکان از سپرده های پر ریسک و گران قیمت دوری نموده و به سمت سپرده های ارزان قیمت و کم ریسک حرکت نماییم.

مدیر شعب استان مازندران با اشاره به اینکه شعبه بهترین مکان برای خدمت به مردم است ، افزود: کارکنان شعب مهم ترین مسئولیت را اعم از جذب، حفظ و تخصیص منابع بر عهده دارند و در این راستا برخورد مناسب و صداقت کارکنان مهمترین عامل موفقیت بانک به شمار می رود و موجبات وفاداری هر چه بیشتر مشتریان و سپرده گذاران را فراهم می آورد که در این خصوص فرایند جذب و حفظ مشتری باید با دقت بالا انجام بپذیرد.

لازم به ذکر است طرح تصمیم طبق نظر مشورتی کمیته بازاریابی استان بر اساس شرایطی که یکی از آنان تحقق هدف جذب منابع حداقل 150درصدی بوده ، از اول تیر ماه سال جاری در شعب مدیریت مازندران اجرایی شده است که تا کنون شش شعبه حمزه کلا بابل، مرکزی بابلسر، توحید بابل،کارگر قائمشهر، عباس آباد و هفت تیر تنکابن در این طرح مورد تقدیر قرار گرفته اند.


ثبت نظر

ارسال