افتتاح شرکت داروسازی مداوا و شرکت کوشاب غرب ایلام و شرکت آرد خوزستان و شرکت آب معدنی سپیدان چشمه و شرکت عرش کبیر شرق با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نمایه بانک : شرکت داروسازی مداوا در استان البرز با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات مصوب ریالی 4 میلیارد تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 9 میلیون و 600 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد. نیز شرکت آرد خوزستان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداری می رسد و در نتیجه آن 135 شغل مستقیم ایجاد می شود.
  • شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 1:35
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که 14 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات ریالی برای پرداخت به آن مصوب شده است.
شرکت داروسازی مداوا، به تولید انواع داروی انسانی می پردازد و با بهره برداری از آن برای 22 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان البرز تاکنون حدود 96 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات مصوب ریالی 4 میلیارد تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 9 میلیون و 600 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محصول شرکت کوشاب غرب ایلام ، ماءالشعیر است و برای 44 نفر در این منطقه کمتر توسعه یافته کشورمان ایجاد اشتغال خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 52 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان ایلام پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در کشور به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت آرد خوزستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت آرد خوزستان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان خوزستان به بهره برداری می رسد و در نتیجه آن 135 شغل مستقیم ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده پرداخت مبلغ 3 میلیون و 620 هزار یورو تسهیلات ارزی توسط این بانک به تصویب رسیده است.
بنا به این گزارش، صنایع کوچک و متوسط استان خوزستان تاکنون بیش از 55 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.
گفتنی است بانک صنعت و معدن طرح های ارزشمندی را در سال های اخیر در استان خوزستان تامین مالی کرده که به افزایش سطح اشتغال در این استان انجامیده است

افتتاح شرکت آب معدنی سپیدان چشمه با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت آب معدنی سپیدان چشمه به بهره برداری می رسد.
برای اجرای این طرح مبلغ 5 میلیون و 600 هزار یورو تسهیلات ارزی توسط این بانک مصوب شده است.
بر اساس این گزارش، شرکت آب معدنی سپیدان چشمه در استان فارس احداث شده و با بهره برداری از آن برای 40 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس تسهیلاتی بالغ بر 127 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


افتتاح شرکت عرش کبیر شرق با تسهیلات بانک صنعت و معدن


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، شرکت عرش کبیر شرق با تسهیلات مصوب ریالی 500 میلیون تومانی و ارزی 4 میلیون و 370 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، با افتتاح شرکت عرش کبیر شرق که در استان فارس احداث شده و خانه های پیش ساخته بتنی تولید می کند، برای 58 نفر ایجاد اشتغال می شود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون 127 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان فارس به اجرا در آمده است.


ثبت نظر

ارسال