تأکید نماینده لامرد برحل مشکلات حوزه‌ ICT کشور/ قدردانی امام جمعه شاهرود از نصب دستگاه‌های خودپرداز پست‌بانک‌ایران درمناطق کم‌برخوردار

نمایه بانک : دکتر علوی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس بر حل مسائل و مشکلات حوزه ICT کشور از جمله پست‌بانک‌ایران تأکید کرد.
  • دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 1:48

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی مهندس جهرمی را فردی جوان و کاردان برشمرد و با اشاره به رویکرد جدید وی در وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که تحولی شگرف در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد می‌شود.
همچنین در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد و با حضور مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست، پست بانک، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، مخابرات و زیرساخت برگزار شد و موانع و مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان‌های لامرد و مهر مورد بررسی قرار گرفت. 
گفتنی است: با حضور این مسئولان باجه مستقل خدمات بانکی روستای زیغان شهرستان مهر با جمعیتی بالغ بر 1000 نفر و با تحت پوشش قراردادن شش روستای همجوار و همچنین 5 دستگاه خودپرداز در روستاهای ارودان، نورآباد، کال، زیغان و شهر لامرد افتتاح و به بهره برداری رسید.


قدردانی امام جمعه شاهرود از نصب دستگاه‌های خودپرداز پست‌بانک‌ایران درمناطق کم‌برخوردار

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، حجت‌الاسلام امینی امام‌جمعه شهرستان شاهرود در دیدار مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از طرح نصب 1000دستگاه خودپرداز(ATM) درسطح کشور بویژه در روستاها و مناطق کم برخوردار توسط پست بانک ایران بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات قدردانی نمود.

 وی ضمن بیان مطلب فوق اعلام آمادگی نمود که مسئولان پست بانک استان سمنان در نمازجمعه این شهرستان نسبت به معرفی و شناساندن خدمات این بانک به مردم اقدام کنند.


ثبت نظر

ارسال