پرداخت 17649 میلیاردریال تسهیلات کشاورزی توسط شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ/ انعقاد نخستین قرارداد فاینانس با بانک های اروپایی پس از 15 سال در پسابرجام توسط بانک کشاورزی

نمایه بانک : پس از 15 سال نخستین قرار داد تامین مالی خارجی (فاینانس) مابین بانک های اتریشی و دانمارکی و بانک کشاورزی و در فضای مثبت پسابرجام منعقد شد. همچنین شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ تا پایان شهریورماه سال جاری مبلغ 17649میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان زیربخش های کشاورزی پرداخت کردند.
  • چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 1:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ تا پایان شهریورماه سال جاری مبلغ 17649میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان زیربخش های کشاورزی پرداخت کردند. این میزان تسهیلات 80درصد از کل تسهیلات پرداختی در این مدیریت را شامل می شود.



انعقاد نخستین قرارداد فاینانس با بانک های اروپایی پس از 15 سال در پسابرجام توسط بانک کشاورزی  

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ،  پس از 15 سال با انعقاد دو قرار داد تامین مالی خارجی (فاینانس) جمعا به مبلغ 1.5 میلیارد یورو با بانک های اوبر اتریش و دانسکه دانمارک، امکان تامین منابع ارزی مورد نیاز پروژه های داخل کشور و تامین نیازهای فعالان اقتصادی و مجریان طرح در کشور فراهم شد.

بر اساس این گزارش، این دو قرار داد که با هماهنگی بانک مرکزی و موافقت هیات مدیره بانک کشاورزی منعقد شده است نخستین قراردادهای فاینانس در دوره پسابرجام و اولین قراردادهای منعقده با بانک های اروپایی است.

 


ثبت نظر

ارسال