رتبه ششم بانک ایران زمین در رسانه اجتماعی اینستاگرام در میان بانکهای ایرانی

نمایه بانک : بانک ایران زمین براساس آنالیزهای دوره ای بانکتاک که از فعالیت‌ بانکهای ایرانی در رسانه اجتماعی اینستاگرام انجام شده است، رتبه ششم را کسب کرد.
  • چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 1:42

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، نتایج ارزیابی دپارتمان مانیتورینگ و آنالیز شبکه های اجتماعی بانکتاک که بر مبنای پنج فاکتور کیفیت محتوا، تعامل با مخاطب، کیفیت مدیریت صفحه، محبوبیت محتوا و متوسط پست در ماه انجام شده، نشانگر آن است که بانک ایران زمین در میان بانکهای ایرانی توانسته است رتبه ششم را در رسانه اجتماعی اینستاگرام کسب کند.
بر اساس این گزارش بانک ایران زمین از لحاظ تولید مطالب مفید و ترویجی نسبت به کل مطالب پست شده در بین چهار بانک نخست و در بخش کیفیت مدیریت اینستاگرام در میان پنج بانک نخست دیده می شود.
در مجموع بانک ایران زمین با کسب امتیاز ۵۴۰۲ توانسته است در میان بانکهای ایرانی فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام رتبه ششم را کسب کند.


برگزاری جلسه هم اندیشی ماهانه دوایر مدیریت شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، ششمین جلسه هم اندیشی ماهیانه واحدهای ستادی مدیریت استان خراسان رضوی و شمالی با حضور مدیر شعب و کارکنان دوایر منطقه در ساختمان مرکزی این مدیریت برگزار شد.

علی اکبر ریحانی مدیر شعب استان های خراسان رضوی، مهمترین رویداد بانکی و اقتصادی نیمه اول سال جاری را یکپارچه سازی نرخ سپرده های بانکی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: از این پس نحوه ارائه خدمات، رفتار شایسته پرسنل و تکریم مشتری، حفظ ارتباطات موثر و اثرگذاری پرسنل و روسای شعب مبنای رقابت در عرصه بانکداری خواهد بود.
وی در پایان به بررسی عملکرد شعب در ماه های گذشته پرداخت و گفت: در نیمه دوم سال می بایست تمرکز بیشتری بر خدماتی همچون صدور ضمانتنامه داشت.


برگزاری جلسه هم اندیشی روسا و معاونین شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر روسا و معاونین شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین با حضور مدیر، معاون، روسا و معاونین شعب تحت پوشش این مدیریت برگزار شد.
 در ابتدای این جلسه محمود حسن شاهی مدیر شعب استان های فارس بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد با پرداختن به مسائل آموزشی استان گفت: مسئله آموزش در پیشبرد اهداف بانک نقش بسیار موثری را ایفا می کند بنابراین مسئولین شعب باید همکاری لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره ها داشته باشند.
وی همچنین از کلیه همکاران شرکت کننده در المپیاد بانکی بالاخص همکاران عزیزی که جزو رتبه های بالای کشوری در المپیاد بودند قدر دانی و تشکر کرد و گفت: انتظار داریم در آینده حضور صددرصدی همکاران را در این زمینه شاهد باشیم.
حسن شاهی در خصوص جذب منابع ارزان قیمت نیز اظهار داشت: با توجه به کاهش نرخ سود سپرده ها باید تمرکز شعب به جذب منابع ارزان قیمت سوق داده شود، لذا در برهه زمانی کنونی هنر مدیریت می تواند باعث رشد منابع گردد.

ثبت نظر

ارسال