توزیع سبد حمایتی آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد/ مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران وارد یاسوج شد

نمایه بانک : آئین توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی اهدائی بانک قرض الحسنه مهر ایران به دانش آموزان مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با روز جهانی ریشه‌کنی فقر و با حضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک برگزار شد. همچنین مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارزیابی پتانسیل بازارهای اقتصادی و بررسی نحوه اجرای سیاست های اعتباری تدوین شده برای نیمه دوم سال جاری طی سفری یک روزه وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
  • سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت 2:47

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور دکتر اکبری مدیرعامل به همراه تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی و شهرستانی آئین اهدا توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان مناطق محروم این استان در مدرسه شبانه روزی عشایری فاطمه الزهرا روستای سراب تاوه برگزار گردید.
بنابر این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان متوسطه کشور با الویت مناطق محروم اختصاص داده است که ۱۶۴۹ بسته آن میان دانش آموزان مناطق محروم استان کهگیلویه و بویر احمد توزیع شد.
مرتضی اکبری، در این مراسم بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران تأمین بخشی از نیازهای مالی نیازمندان حقیقی و حقوقی در کشور است، امسال با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و خیرین برنامه ای را برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم طراحی و اجرا کردیم.
وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح در راستای برنامه های مسؤولیت اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران و با هدف توسعه مشارکت با نهادهای آموزشی، توسعه مشارکت با خیرین، توسعه فعالیتهای اجتماعی، حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا شده است که امیدواریم بتوانیم فعالیتهایی از این دست را بیش از پیش اشاعه دهیم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران درخصوص استانهای تحت پوشش این طرح بیان داشت: طرح اعطای بسته های تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم، با شناسایی افراد نیازمند توسط خیرین در مدارس شبانه روزی استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، لرستان، کردستان، سیستان و بلوچستان اجرا شده است.
مرتضی اکبری افزود: این بسته های تحصیلی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، با ۲ رویکرد آموزشی و بهداشتی تهیه شده و سعی گشته تا نیازهای اولیه یک دانش آموز را در در یک سال تحصیلی فراهم کند که اقلامی همچون کیف و کوله پشتی، لباس و گرمکن ورزشی، کفش، دفتر، خودکار، مسواک، خمیر دندان و... را شامل می شود.
وی با تأکید بر رویکرد اسلامی برنامه ها در بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک از طریق تعامل با دستگاهها و نهادهای مختلف تلاش می کند مسؤولیت اجتماعی خود را در جامعه ایفا کند و در این راستا تفاهم نامه های همکاری را با وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ...امضاء کرده این که در هریک تلاش شده طرح های مشترکی را برای کمک به نیازمندان جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی اجرا کنیم.
در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: از مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران که تلاش های بسیاری برای برگزاری باشکوه این برنامه داشتند، قدردانی می کنم.
هادی زارع پور ابراز کرد: امیدوارم حضور دکتر اکبری مدیرعامل بانک و هیأت همراه به این استان منشا خیر باشد.
وی با تاکید بر اینکه در قران آیات متعددی در زمینه انجام کار خیر وجود دارد، عنوان کرد: کار خیر کم آن زیاد و کوچک آن نیز بزرگ است.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران وارد یاسوج شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارزیابی پتانسیل بازارهای اقتصادی و بررسی نحوه اجرای سیاست های اعتباری تدوین شده برای نیمه دوم سال جاری طی سفری یک روزه وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران دقایقی پیش برای انجام یک سفر پرکار یک روزه وارد فرودگاه یاسوج شد. 
گفتنی است، دکتر اکبری در بدو ورود مورد استقبال کارکنان مدیریت بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفت.
شرکت در مراسم اهدای بسته های فرهنگی و آموزشی مدارس شبانه روزی مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد، بازدید از شعب و دوایر ستادی و دیدار با مقامات و مسئولین استانی از جمله برنامه های دکتر اکبری در سفر یک روزه به یاسوج است.
در این سفر یک روزه تلیکانی،عضو هیات مدیره، نجدی مدیرامور استانها و چغازردی رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دکتر اکبری را همراهی می کنند.


ثبت نظر

ارسال