پیشتازی بانک ملی ایران در چند شاخص بانکداری الکترونیک/ رونمایی از دستگاه " آنی بانک" بانک ملی ایران در نمایشگاه تلکام / سرمایه جدید بانک ملی ایران به ثبت رسید

نمایه بانک : تازه ترین گزارش منتشر شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیک پرداخت کارت) نشان می دهد در شهریور ماه سال جاری، بانک ملی ایران بیشترین سهم از تعداد کارت های بانکی دارای حداقل یک تراکنش را از آن خود کرده است. همچنین کیوسک و دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.
  • چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 18:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  این اطلاعات حاکی از آن است که سهم بانک ملی ایران از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار در شبکه شاپرک 25.2 درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، همچنین بیشترین سهم از تعداد کارت های بانکی تراکنش دار از نوع کارت برداشت با 21.49 درصد متعلق به بانک ملی ایران بوده است.

در حال حاضر 97.53 درصد تراکنش های شاپرکی بانک ملی ایران، سهم کارت برداشت است.

بررسی بخش دیگری از گزارش شاپرک نیز نشان می دهد بانک ملی ایران با 19.97 درصد، بیشترین سهم تعداد تراکنش های صادر شده در مجموع بانک ها را داشته است.


در نمایشگاه تلکام
دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران رونمایی شد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، کیوسک و دستگاه" آنی بانک" بانک ملی ایران با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و محمد مهدی عطوفی معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در هجدهمین نمایشگاه تلکام رونمایی شد.

خاتونی در این مراسم با تقدیر از فعالیت ها، تلاش ها و مشارکت شرکت همراه اول و شرکت GSS به منظور ساخت و تولید این دستگاه اظهارکرد: در راستای سیاستگذاری های دولت محترم به جهت توسعه و رشد دولت الکترونیک، بانک ملی ایران تلاش می کند تا امکان سرویس دهی و خدمات نوین به مشتریان را به شیوه غیرحضوری و در بسترهای الکترونیکی با سهولت و اطمینان بیشتر فراهم کند.

وی هدف از تولید و ساخت این دستگاه هوشمند را عرضه خدمات شبانه روزی به کاربران و مشتریان بانک بدون مراجعه به داخل شعب و استفاده از سرویس های متعدد و جدید از جمله فروش سکه طلا، صدور کارت مجدد، فروش سیم کارت، تبدیل ارز و صدورکارت هدیه برشمرد.

مسعود خاتونی دراین مراسم با ابراز امیدواری به ارائه گسترده خدمات و سرویس های بانکی در آینده نزدیک به مشتریان گفت: در فاز نخست و تا پایان سال، 1500 دستگاه انواع کیوسک بر اساس نیازهای هر شعبه در سطح کشور جانمایی، نصب و راه اندازی خواهد شد.

معاون بازاریابی و امورمشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی دستگاه آنی بانک مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند امور بانکی خود را انجام دهند.

عطوفی افزود: محیط این دستگاه به گونه ای است که مشتریان بدون صرف زمان و وقت، به راحتی و سهولت می توانند نسبت به دریافت خدمات بانکی مورد نظر خود اقدام کنند.


سرمایه جدید بانک ملی ایران به ثبت رسید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سرمایه 198 هزار و 565 میلیارد و 600 میلیون ریالی بانک ملی ایران ثبت شد.

 افزایش سرمایه بانک اواسط خرداد ماه امسال در مجمع عمومی فوق العاده بانک به مبلغ 11 هزار و 500 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود.

با توجه به مجوز اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نامه اداره ثبت شرکت ها در تاریخ 11 مهر ماه امسال، ثبت افزایش سرمایه بانک انجام و اطلاعیه آن در تاریخ 17 مهرماه سال جاری در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به شماره 21141 منتشر شد.

با توجه به افزایش سرمایه 88 هزار میلیارد ریالی در سال گذشته و افزایش اخیر، اکنون سرمایه بانک ملی ایران به 198 هزار و 565 میلیارد و 600 میلیون ریال رسیده است.


ثبت نظر

ارسال