طرح مدیرخدمات ویژه، تحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان است

نمایه بانک : مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که اجرای درست طرح مدیرخدمات ویژه (Account Officer ) در شعب بانک، تحولی اساسی در خدمات رسانی به مشتریان فراهم کرده است، گفت: این خدمت جدید می تواند انقلابی در نحوه خدمات رسانی به مشتریان در بانک ایجاد کند.
  • چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 18:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمدرضا حسین زاده به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد بانک در شعبه مستقل حافظ که یکی از نخستین شعبه های پیشرو در اجرای طرح مدیر خدمات ویژه است حضوریافت و با مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

وی بخش های مختلف این شعبه را از جمله اعتبارات، ارزی، ضمانتنامه ها، خدمات ویژه مشتریان و صندوق امانات مورد بازدید قرار دادند و فعالیت ها و اقدامات موثر این شعبه را بررسی و ارزیابی کرد.

 حسین زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان این شعبه از نزدیک در جریان وضعیت شعبه و مسایل و امورکاری همکاران قرار گرفت و پیشنهادها و نظرات لازم را برای شتاب و سرعت بخشی بهتر بانک در فضای رقابتی شبکه بانکداری کشور بیان کرد.

وی راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه و در ادامه وضعیت فعلی بخش مدیر خدمات ویژه بانک ملی ایران را تشریح کرد و تلاش و عزم جدی کارکنان این شعبه را برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک و بخش مدیر خدمات ویژه مورد تاکید قرار داد.

مدیر عامل بانک ملی ایران تصریح کرد: داشتن انگیزه، تخصص، خلاقیت و ظرفیت های گسترده در کارکنان بانک زمینه ساز هم افزایی در بانک را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و با فعالیت و تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر با مشتریان و با برنامه ریزی مدون شاهد افزایش منابع بانک و ارتقاء و توسعه طرح مدیرخدمات ویژه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی، بر برگزاری جلسات متعدد و مستمر در جهت معرفی و ارایه خدمات مختلف بانک به مشتریان به ویژه خدمات جدید از جمله نرم افزار بله، سامانه بام و طرح مدیرخدمات ویژه برای جذب بیشتر منابع تاکید کرد و گفت: تداوم همکاری با مشتریان حقیقی و حقوقی و واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار اهمیت دارد.

در این بازدید‌ مدیر امور شعب تهران و رئیس اداره کل سازمان ها و روش های بانک ملی ایران نیز حضور داشتند.

شعبه ریالی/ ارزی مستقل حافظ نبش میدان حسن آباد تهران قرار دارد. 


رئیس پلیس راهور تهران، میهمان موزه بانک ملی ایران


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد.

سردار محمدرضا مهماندار ضمن بازدید از آثار و اشیای موزه بانک، از اقدام بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری تقدیر کرد.

وی موزه بانک ملی ایران را مکانی بسیار زیبا و اقدام به جمع آوری اشیاء در موزه بانک را بسیار هنرمندانه خواند و گفت: باید از مدیران بانک به ویژه مدیرعامل محترم که چنین سرمایه هایی را زیر یک سقف جمع و امکان بازدید از آنها را برای علاقه مندان فراهم کرده اند، سپاسگزاری کرد.

موزه بانک ملی ایران شامل مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

این موزه در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.

 


ثبت نظر

ارسال