انتصاب مدیر و معاون شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایران/ توزیع ۳۱۳۶ بسته آموزشی و بهداشتی در استان خوزستان

نمایه بانک : طی حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، اسحق طاهری خنکدار به سمت مدیر و عین اله اسحقی اطربی به عنوان معاون مدیریت شعب استان مازندران منصوب شدند.
  • شنبه 29 مهر 1396 ساعت 23:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، در بخشی از متن این احکام آمده است: نظر به تعهد،تخصص و شایستگی جنابعالی به عنوان مدیر شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.

توزیع ۳۱۳۶ بسته آموزشی و بهداشتی در استان خوزستان


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، توزیع ۳۱۳۶ بسته آموزشی و بهداشتی در راستای اجرایی شدن تفاهمنامه همکاری برای توسعه عدالت تحصیلی میان معاونت متوسطه آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۲۷ مرکز آموزشی شبانه روزی مقطع متوسطه استان خوزستان صورت گرفت.

بر اساس این قرار داد، تعداد ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی (شامل: کیف و کوله، دفتر، خودکار، مسواک، خمیردندان، حوله و ...) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال میان دانش آموزان مدارس شبانه روزی پایه متوسطه در استان های استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، لرستان، کردستان، سیستان و بلوچستان توزیع شد.


ثبت نظر

ارسال