گزارش از حضور پست‌بانک‌ایران در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام

نمایه بانک : پست‌بانک‌ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2017) که طی روزهای بیست و چهارم لغایت بیست‌و‌هفتم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.
  • چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 4:21

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، در این نمایشگاه، خدمات جدید این بانک برای بازدیدکنندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف با حضور در غرفه اختصاصی بانک، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.
همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
گفتنی است: در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی طی روزهای ذکر شده، صدها فعال داخلی و خارجی حضور دارند.


بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017

دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران اولین روز برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017 از نمایشگاه مذکور بازدید و ضمن حضور در غرفه این بانک پاسخگوی بازدیدکنندگان بود.

وی در جمع بازدیدکنندگان اظهار داشت: اپ موبایلی سکه همراه و یاراکارت روستائی از جمله خدمات جدیدی است که در این نمایشگاه توسط این بانک رونمایی شد
فرحی افزود: این بانک با یکپارچه سازی نرم افزارهای بانکی و بهره برداری از نرم افزار جامع توانسته است تحول بزرگی در حوزه خدمت رسانی خود درسطح کشور به ویژه در روستاها ایجاد نماید.
همچنین وی در نشست اقتصاد دیجیتالی این نمایشگاه که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از فعالان حوزه ict کشور برگزار شد نیز حضور یافت.
گفتنی است: غرفه این بانک در نمایشگاه مذکور آماده استقبال بازدیدکنندگان و معرفی خدمات جدید خود به آنان است.


مهندس فلاح فر عضو هیات مدیره پست بانک ایران در جریان بازدید از غرفه این بانک در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ٢٠١٧ بر تعامل و هم افزایی با فعالان حوزه IT و ICT و شرکتهای دانش بنیان و کمک به تامین مالی آنان تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: حضور در نمایشگاه های تخصصی فرصت بسیار مناسبی برای معرفی ظرفیت های بانک به فعالان حوزه های مذکور جهت کمک به تامین مالی آنان با نرخ تسهیلات مناسب و ویژه توسط این بانک است. 
وی با اشاره به مصوبه دولت و معرفی پست بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی افزود: حمایت از طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و اشتغالزا در روستاها و شهرهای کوچک و مناطق کم برخوردار جزو الویت های بانک در راستای پویایی چرخه اقتصادی کشور می باشد.


دکتر صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران ضمن بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017 و غرفه بانک اظهار داشت: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و IT است.
وی ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به ساماندهی شعب و باجه های خدمات بانکی گفت: با توجه به ظرفیت های مناسب پست بانک در مناطق مرزی، این بانک تلاش می کند خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه نماید.
وی افزود: استقرار دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار در پایانه های مرزی خسروی، شلمچه و مهران و در مسیر زایران حسینی، برقراری شعب کشیک و باجه های خدمات بانکی سیار از جمله خدمات پست بانک در مرزهای مذکور و مسیر تردد زوار است. 
صباغی در پایان با اشاره به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و بانک توسعه و تخصصی حوزه ICTو IT اظهار داشت: این بانک آماده تامین مالی پروژهای حوزه های مذکور است.
مهندس مهرانی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در بازدید از غرفه پست بانک در نمایشگاه تله کام گفت:این بانک برای ارائه خدمات مطلوب به حوزه ict کشور به پیشرفته ترین نرم افزارهای بانکی مجهز شده و اولین قدم در این مسیر، بهبود کیفیت نرم افزارهای بانکی است که با موفقیت انجام شده است.

وی در  ادامه افزود: زیرساخت هر خدمت جدیدی وجود نرم افزار مناسب بانکی است که پس از نصب و فعالیت نرم افزار جدید بانک ارائه سرویس های جدید به مشتریان آغاز شده و اولین مورد آن اپ موبایلی است. البته تا پایان سال جاری چندین خدمت جدید نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.
مهرانی با بیان اینکه درحال حاضر پست بانک در ارائه خدمت به شرکت های حوزه ict هیچ محدودیتی ندارد افزود: برای کمک به این شرکت ها جهت اخذ تسهیلات بانکی و ضمانت نامه ها شرایط ویژه ای تعیین شده و حتی در مواردی مجوز فعالیت اخذ شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان تضمین پذیرفته می شود.
وی درپایان اظهار داشت: حضور در چنین نمایشگاه هایی می تواند به تثبیت نقش جایگاه پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری و اطلاعات کشور کمک شایانی داشته باشد.


معاون وزیر ارتباطات: پست بانک می تواند بهترین بانک برای تامین سرمایه شرکت هاای فعال در حوزه ict باشد

دکتر بهرامی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن تاکید بر نقش پست بانک در توسعه و اشتغالزایی حوزه فناوری اطلاعات گفت: این بانک به دلیل آشنایی و تسلط بر این حوزه می تواند بهترین بانک برای تامین سرمایه شرکت های فعال در حوزه ict باشد.
وی با اشاره به آمادگی سازمان فضایی ایران برای همکاری با پست بانک جهت افزایش پهنای باند و استفاده از ماهواره های مخابراتی افزود: استفاده از ماهواره های مخابراتی که با همکاری بخش خصوصی درحال پیگیری و انجام است می تواند ارائه خدمات به نقاط دورافتاده را متحول کند و در واگذاری این تکنولوژی پست بانک ایران در اولویت خواهد بود.
بهرامی افزود: پست بانک ایران درحال حاضر با برنامه ریزی و اقدامات مناسب موقعیت بسیار مطلوبی پیدا کرده و به زودی شاهد تاثیر این تلاشها در ارتقاء چشمگیر جایگاه و خدمات پست بانک در سطح جامعه خواهیم بود.
وی درپایان از تلاش های این بانک برای خدمت رسانی درسطح کشور تقدیر نمود.


بازدید مهندس قنبری مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات از غرفه پست بانک در نمایشگاه تلکام

مهندس قنبری مشاور اقتصادی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه پست بانک ایران در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام 2017 بازدید کرد.
وی ضمن تقدیر از ارائه خدمات جدید رونمایی شده این بانک در این نمایشگاه گفت: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت های خوبی برای خدمات رسانی بیشتر به هموطنان دراختیار پست بانک ایران قرار داده است که بایستی به خوبی از آن بهره برداری نماید.
قنبری تأکید داشت: خدمات پست بانک ایران در روستاها بسیار ارزشمند بوده و شایسته تقدیر است.


دکتر سراییان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید از غرفه پست بانک ایران در هیجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ضمن ابراز رضایت از همکاری های متقابل گفت: این بانک همواره با پرداخت تسهیلات گشایش های خوبی برای مجموعه مخابرات ایران داشته است.
وی در ادامه اظهارداشت: در حوزه های ارزی و ریالی، تسهیلات خوبی توسط پست بانک ایران در اختیار شرکت مخابرات ایران قرار داده شده و توانسته است بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.
سراییان تصریح کرد: راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در دفاتر ict،کار بسیار بزرگی است که برای خدمت رسانی به هموطنان در روستاها فراهم شده است.
مدیرعامل مخابرات ایران درپایان گفت: تاکنون حمایت های خوبی از سوی پست بانک ایران برای این مجموعه انجام شده و انتطار داریم این بانک بتواند بیش از پیش نیازهای مالی مخابرات و پیمانکاران آن را برای توسعه بخش ارتباطات تامین نماید.

ثبت نظر

ارسال