معرفی برندگان شهریور ماه 5 میلیارد ریال جایزه «وین کارت»/ امضا تفاهم‌نامه همکاری بانک سامان و یونیسف

نمایه بانک : دور پانزدهم از سری سوم قرعه‌کشی «وین کارت» بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و برند جایزه ممتاز دوره پیشین این قرعه‌کشی انجام شد.
  • یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 4:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول در این باره گفت: در این قرعه‌کشی که تنها قرعه‌کشی ماهانه نظام بانکی است، برندگان 251 جایزه به ارزش 5 میلیارد ریال شامل یک جایزه 500 میلیون ریالی، 50 جایزه 50 میلیون ریالی و 200 جایزه 10 میلیون ریالی مشخص شدند.

حسینی‌نژاد خبرداد: براساس این قرعه‌کشی، «اکبر اسمعیل نژاد دیلمقانی» مشتری شعبه «ارومیه» برنده جایزه 500 میلیون ریالی دوره پانزدهم «وین‌کارت» بانک سامان شد.

مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان گفت: هدف از ارائه «وین‌کارت» ترویج استفاده از ابزارهای الکترونیکی به‌جای پول نقد است و در تداوم این هدف، کسب امتیاز با تراکنش‌های مختلفی همچون انجام خرید‌های روزانه با وین‌کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه داخلی، ساتنا و پایا صورت می‌گیرد. در پایان نیز متین رجبی برنده 50 میلیون تومانی دوره مرداد وین‌کارت جایزه خود را دریافت کرد.

برای مشاهده اسامی برندگان وین کارت اینجا کلیک کنید.


تفاهم‌نامه همکاری بانک سامان و یونیسف به امضا رسید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، بانک سامان در راستای برنامه جامع مسئولیت اجتماعی خود، تفاهم‌نامه همکاری با صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) را امضا کرد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای سیداحمدطاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان و ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران رسید، تمام فعالیت‌های این نهاد در کشورمان تحت حمایت بانک سامان قرار می‌گیرد.

با امضای این تفاهم‌نامه بانک سامان یک حساب ریالی برای جمع‌آوری کمک‌های اهدایی مشتریان و کارکنان افتتاح می‌کند. همچنین دریافت کمک‌های داوطلبانه مردمی به یونیسف از طریق نت‌بانک و ‎خودپردازهای بانک سامان امکان‌پذیر می‌شود.

بانک سامان از طریق نشریه، رویدادها، کمپین‌ها و کانال‌های ارتباطی عادی خود با مشتریان همچون ایمیل، پیامک، خودپرداز، نت‌بانک، و تلویزیون شعب، آگاهی عمومی درخصوص فعالیت‌های یونیسف را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، بانک سامان به‌عنوان نخستین بانک ایرانی تفاهم نامه را با یونیسف به امضا رسانده است.

کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در راستای آموزش، حمایت، درمان و کاهش فقر کودکان ایرانی هزینه خواهد شد.


لانژ فرودگاه امام خمینی (ره) خدمت جدید بانک سامان برای مشتریان برتر

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، بانک سامان با هدف ارایه خدمات متمایز به مشتریان برتر خود، امکان استفاده از سالن لانژ فرودگاه امام خمینی (ره) با تخفیف ویژه را برای این مشتریان فراهم کرد.

مازیار فزونی مدیر بانکداری ویژه و اختصاصی با اعلام این خبر اظهار داشت: مشتریان برتر بانک سامان از این پس می‌توانند پس از هماهنگی با مرکز رزرو خدمات سامان، بدون هیچ‌گونه محدودیتی در تعداد رزرو، از خدمت سالن لانژ فرودگاه امام خمینی (ره) بهره‌مند شوند.

مدیر بانکداری ویژه و اختصاصی بانک سامان درباره امکانات و خدمات این سالن گفت: مشتریان برتر از این پس، از مسیر گیت اختصاصی پلیس و گذرنامه و تحویل بار و دریافت کارت پرواز استفاده می‌کنند.

وی افزود: لانژ فرودگاه امام خمینی (ره)، مکانی متفاوت درون سالن اصلی فرودگاه مذکور است، که دارای امکانات رفاهی نظیر اتاق استراحت، اینترنت پرسرعت، بوفه غذایی و سایر امکانات رفاهی ویژه است و مشتریان برتر با تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده از آن بهره‌مند می‌شوند.

مشتریان ویژه و خاص بانک سامان برای اطلاع از جزییات بیشتر این خدمت می توانند با تلفن 26850098-021 داخلی 2 تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال