"روبو راهور" با مشارکت بانک تجارت به خط پایان رسید

نمایه بانک : اولین همایش ملی روباتیک پلیس راهور ناجا"روبو راهور" با مشارکت بانک تجارت طی مراسمی با معرفی نفرات برگزیده به کار خود خاتمه داد.
  • یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 4:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور سردار سرتیپ مهری رییس پلیس راهور ناجا، کاظم پور مشاور مدیرعامل و رییس اداره روبط عمومی بانک تجارت جمعی از فرماندهان ارشد پلیس راهور و خانواده فرزندان شرکت کننده در این همایش همراه بود جوایز نفرات و تیم های برتر همایش به آنان اهدا شد.

سردار مهری در این مراسم با تقدیر از شرکت کنندگان در همایش گفت: "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه " شعار ما در هفته نیروی انتظامی بود و برقراری امنیت در رفت و آمد مسولیت پلیس راهور است.  ارتقای فرهنگ ترافیک و گسترش سامانه های هوشمند در شهر هوشمند که باعث کنترل بهتر رفت و آمد به ویژه در کلانشهرها می شود دو هدف اصلی پلیس راهور از برگزاری این همایش بود. امیدواریم در آینده نزدیک در شهر هوشمند، امور ترافیکی هم بصورت هوشمند کنترل و مدیریت شود.

رییس پلیس راهور ناجا در ادامه با تقدیر از بانک تجارت به عنوان حامی مادی و معنوی برگزاری این همایش افزود: بانک تجارت پیشگام فرهنگ سازی در طرح همیار پلیس به شمار می رود و همچون گذشته برای برگزاری این همایش نیز تعامل مثبتی را با پلیس راهور داشته است.

کاظم پور رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و 12700 شهید سر افراز نیروی انتظامی خاطر نشان کرد:مسولیت اجتماعی یک تعهد و تکلیف است و هر یک از سازمانها باید در انجام این رسالت مهم سهم داشته باشند.مشارکت بانک تجارت در این همایش نیز به نوعی ایفای نقش در کنار پلیس راهور و انجام تعهد بانک در زمینه فرهنگ سازی و کاهش معضلات ترافیکی است. 

مشاور مدیر عامل بانک تجارت در ادامه یادآور شد: یکی از مهمترین وظیفه بانکها در حوزه کاهش ترافیک در شهرها ، گسترش بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی استفاده هموطنان برای استفاده از این خدمات است  . همکاری بانک تجارت طی سالهای گذشته با پلیس راهور ادامه داشته و این تعاملات بویژه در پیاده سازی طرح همیار پلیس را از جمله افتخارات ماندگار برای بانک تجارت می دانیم و تلاش می کنیم که با ادامه این رویکرد در ایفای مسولیت های اجتماعی بانک موفق باشیم.

گفتنی است در این همایش 22 تیم نونهال و 12 تیم بزرگسال در دو گروه جداگانه با هم رقابت کردند . بانک تجارت علاوه بر مشارکت در برگزاری این رویداد علمی ، برای کلیه نونهالان شرکت کننده در همایش حساب سپرده 500.000 ریالی افتتاح نمود و بخشی از جوایز اهدایی به نفرات برتر را نیز تامین کرد. حمایت و همراهی با پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو از دیگر اقدامات بانک تجارت در زمینه کاهش ترافیک و آلودگی هوا می باشد. 


ثبت نظر

ارسال