حمایت نظام مند بانک ملی ایران از ایده پردازی خلاقانه کارکنان

نمایه بانک : در مراسم افتتاحیه دوره کارگاه آموزشی «پرورش خلاقیت و ایده پردازی» بانک ملی ایران، بر موضوع پرورش خلاقیت و ایده پردازی کارکنان و استفاده از استعدادهای نخبگان بانک به طور نظام مند تاکید شد.
  • شنبه 29 مهر 1396 ساعت 5:27

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، خلاقیت، چیزی جز توانایی فرد برای خلق یک ارزش نیست و بقای هر سازمان نیز به وجود و استفاده از افراد خلاق و متفکر وابسته است؛ از این رو بانک ملی ایران معتقد است اگر افراد نخبه و خلاق و ایده پرداز در سازمان حضور نداشته باشند یا از توانایی آنها استفاده نشود، بدون شک سازمان حرکتی به جلو نخواهد داشت.

در دوره مذکور بر این موضوع تاکید شد که نظام پاداش کارکنان باید با خلاقیت و ایده پردازی آنها گره بخورد، چون در دوران کنونی، تنها سازمان هایی موفقند که بتوانند با ایده های نو، چالش های پیش رو را کنار بزنند.

حسن شهرآشوب مدیر امور طرح و برنامه بانک ملی ایران نیز در این مراسم حقیقت یابی، پالایش، ایده یابی، تجزیه و تحلیل داده ها، راه حل یابی و بازخوردگیری را از مراحل فرایند خلاقیت دانست و خاطرنشان کرد: توجه به نیروی انسانی خلاق از اولویت های مدیریت است.

وی ادامه داد: مهمترین انگیزه در آدمی، میل به مهم بودن است و از این رو ارزش گذاری برای افراد دارای ایده و خلاقیت، بسیار مهم است.

کارگاه آموزشی «پرورش خلاقیت و ایده پردازی» با هدف استفاده بهینه از توان و قابلیت های فکری کارکنان و پرورش قدرت خلاقیت آنها در ارائه پیشنهادهای راهبردی و موثر از امروز با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بانک آغاز شده و تا اول آبان ماه ادامه خواهد یافت.


ثبت نظر

ارسال