افزایش میزان تراکنش‌های بانکی نشانگر اهمیت برگزاری نمایشگاهی در خصوص تراکنش است

نمایه بانک : به گفته کوروش پرویزیان در سومین نمایشگاه تراکنش بانک‌های به عنوان پیشانی نظام اقتصادی کشور در حوزه پرداخت نقش بی بدیل در اجرای تحولات ایفا می کنند و افزایش تراکنش‌های بانکی به 1.5 میلیارد نشانگر این میزان از اهمیت بانکداری الکترونیک است.
  • سه شنبه 2 آبان 1396 ساعت 16:31

تهیه و تنظیم خبر : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، به گفته کوروش پرویزیان در سومین نمایشگاه تراکنش بانک‌های به عنوان پیشانی نظام اقتصادی کشور در حوزه پرداخت نقش بی بدیل در اجرای تحولات ایفا می کنند و افزایش تراکنش‌های بانکی به 1.5 میلیارد نشانگر این میزان از اهمیت بانکداری الکترونیک است. 

رئیس کانون بانک های خصوصی  با اشاره به تحریمها بیان داشت : یکی از موفقیت های نظام بانکی ایران حرکت و موفقیت در حوزه پرداخت بوده و امیدواریم در حوزه امنیت و تبادل اطلاعات هم به جاهای خوبی برسیم . 

وی نمایشگاه تراکنش را یک رویداد جوان خواند و افزود : امسال نمایشگاه تراکنش سومین سال خود را تجربه می کند و امیدواریم در آینده به رویداد بزرگی در خاورمیانه تبدیل شود . در این نمایشگاه مباحثی از جمله فین تک ها ، استارتاپ ها ، شیوه های پرداخت و روش های کاهش هزینه ها در پرداخت و بهبود بخشیدن به شرایط  زیست محیطی مطرح می شود . 

پرویزیان با اشاره به جایگاه  اقتصاد مقاوتی آن را  ترکیبی از عقلانیت و منطق و تدبیر اقتصادی و راهکاری‌های مبتنی بر مبنای عقلانی و همراه با  عزم و اراده محکم برای رسیدن به اهداف بلند عدالت دانست و  گفت: به کارگیری ابزارهای نو در شرایطی که بسیاری از فرصت‌ها از دست رفته است، حرکتی مهم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه افزود: افزایش تراکنش به میزان 1.5 میلیارد نشان دهنده چنین اهمیتی است. توسعه کسب وکارهای نو و برآمده از فناوری اطلاعات، تحقق اشتغالزایی را هدف خویش قرار داده و  برگزاری چنین رویدادهایی با حضور شرکت‌های نوپا سازنده فضایی  برای کسب و کار خواهد بود. 

مدیرعامل بانک پارسیان گفت :  با برگزاری چنین رویدادهایی و حضور شاخص شرکت‌های حوزه پرداخت فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم آمده و از آنجا که ماهیت بانک مبتنی بر اعتماد متقابل است، ما وظیفه داریماین احس اعتماد را برای مردم فراهم آوریم . امروز شفافیت اقتصادی به عنوان یک خواست عمومی و یک الزام برای جلب اعتماد عمومی ضروری است.همینطور بانک‌ها نیز از سرمایه‌گذاران اقتصادی این توقع را دارند. 

امیدواریم این نمایشگاه به بهبود نحوه نظام پرداخت  و به افزایش توان مالی و اعتباری کمکی کند . 

در واقع هدف اصلی بانک‌ها از این دست اتفاقات بومی‌سازی فناوری‌های حوزه پرداخت و موضوعات مرتبط با این رویداد از جمله فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه پرداخت‌ است.


ثبت نظر

ارسال