سند اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در افتتاح واحدهای تولیدی توسط بانک صنعت و معدن (2)

نمایه بانک : در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است .
  • دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 5:9

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ،  در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بانک صنعت و معدن در روند عمل به دستورات مقام معظم رهبری اقدام به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی واحدهای تولیدی کرده و موجبات اشتغال هم میهنانمان را فراهم آورده است . 


افتتاح شرکت الگا گندم گون با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت الگا گندم گون با 1 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و 2 میلیون و 240 هزار پوند تسهیلات مصوب ارزی  بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
با افتتاح شرکت الگا گندم گون که در استان زنجان احداث شده و بیسکوئیت سبوسدار و کرمدار تولید خواهد کرد، برای 100 نفر ایجاد اشتغال می شود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 78 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان زنجان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.

افتتاح نیروگاه کرمانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن نیروگاه سیکل ترکیبی کرمانیان در استان کرمان به بهره برداری می رسد.
نیروگاه سیکل ترکیبی کرمانیان که با توان متخصصین داخلی(شرکت مپنا) با رکورد ۳۰ ماه دوره اجرا در دوره تحریم به مراحل نهایی رسیده ٢٠٠ میلیون یورو تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کرده و در سال اول بهره برداری ٤٨٤ مگاوات انرژی الکتریکی تولید خواهد کرد.
تست نهایی شامل Hot Cleaning و Bypass Operation دو واحد گازی و یک واحد بخار این نیروگاه در تاریخ 30 شهریور ماه امسال با حضور کارشناسان نظارت بانک با موفقیت به انجام رسیده است.
نیروگاه کرمانیان در کیلومتر ١٠ جاده سیرجان به کرمان ایجاد شده و برای ١٢٢ نفر در این منطقه کمتر توسعه کشورمان اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

افتتاح شرکت رویا هفت آسمان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت رویا هفت آسمان با تسهیلات ریالی 1 میلیارد تومانی و تسهیلات ارزی حدود 5 میلیون و 500 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
با افتتاح شرکت رویا هفت آسمان که در استان اردبیل احداث شده و انواع میوه و سبزیجات عمل آوری شده تولید می کند، برای 91 نفر ایجاد اشتغال می شود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید نیز به صنایع کوچک و متوسط استان اردبیل پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت قابوس آجر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت قابوس آجر با 300 میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و 4 میلیون و 350 هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
افتتاح شرکت قابوس آجر که در استان گلستان احداث شده و انواع آجر تولید خواهد کرد، برای 68 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر 37 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گلستان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.

افتتاح شرکت ماد‏کتو استیل کرد با تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ماد‏کتو استیل کرد در استان ایلام به بهره برداری می رسد.
برای اجرای این طرح که تسمه بافته شده از سیم تولید خواهد کرد مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات ریالی توسط این بانک مصوب شده است.
بر اساس این گزارش، با بهره برداری از شرکت ماد‏کتو استیل کرد برای 120 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان ایلام تسهیلاتی بالغ بر 52 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت خوشه به چین هیراد با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شرکت خوشه به چین هیرداد با 2 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات مصوب ریالی و 5 میلیون و 850 هزار یورو تسهیلات مصوب ارزی  بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
با افتتاح شرکت خوشه به چین هیرداد که در استان گیلان احداث شده و به عمل آوری میوه و سبزیجات به روش انجماد سریع می پردازد، برای 52 نفر ایجاد اشتغال می کند.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بالغ بر 103 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گیلان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در سطح کشور به اجرا در آمده است.


ثبت نظر

ارسال