همیاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با زلزله زدگان استان کرمانشاه/ توزیع کمک های امدادی در مناطق زلزله زده

نمایه بانک : بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن اعلام تألم از حادثه ناگهانی و جانسوز زلزله استان کرمانشاه، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، همراه با تمام نهادهای دولتی، عمومی و مردمی به همیاری با زلزله زدگان این حادثه شتافت.
  • سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت 0:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، براساس دستور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک مجموعه کمک های خود را برای یاری آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه برنامه ریزی کرده و در حال اجرا است.
براساس این گزارش، این بانک امدادرسانی در حین واقعه زلزله به آسیب دیدگان، مشارکت در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده و دریافت کمک های نقدی مردم از طریق حسابهای جمعیت هلال احمر نزد این بانک را در دستور کار خود قرار داده است.
مردم شریف ایران می توانند کمکهای نقدی خود را به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه به شماره حساب
۳۰۲۱-۱۱-۹۹۹۹۹۰۰-۱ به نام کمکهای مردمی جمعیت هلال احمر نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز نمایند.

گفتنی است از ابتدای صبح امروز ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۶ کامیون های حامل کمکهای خوراکی این بانک با هماهنگی فرمانداری شهرستانهای قصر شیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی به منطقه اعزام و اقلام خوراکی در منطقه توزیع شد.


توزیع کمک های امدادی در مناطق زلزله زده

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف همدردی با هموطنان آسیب دیده در مناطق غرب کشور و کمک به برطرف نمودن نیازهای اولیه زلزله زدگان با اعزام کامیون های حامل مواد خوراکی، به توزیع بسته های امدادی در شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، ایران یکی از آسیب پذیرترین کشورها از نظر حوادث طبیعی به خصوص سیل و زلزله است که آسیب ها و خسارات زیادی از نظر مادی و معنوی برجای می گذارد.
شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه، زلزله ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر شهر ازگله یکی از توابع شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه را لرزاند، شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
در چنین شرایطی همه مردم کشور دچار آسیب می شوند؛ چه آنهایی که عزیزی را از دست داده اند و چه افرادی که آسیب مادی دیده و آواره شده اند و چه سایر افرادی که در مناطق دیگر کشور هستند و در همدردی با هموطنان آسیب دیده خود دچار تالم خاطر می شوند.
در این خصوص، از شب گذشته تاکنون مردم در اقصی نقاط کشور با اتحاد عمومی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله، تلاش زیادی را برای ارسال امکانات و تجهیزات به مناطق زلزله زده نشان داده اند.
بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این راستا و در اولین اقدام خود به منظور تامین بخشی از آب آشامیدنی مورد نیاز مناطق زلزله زده، به ارسال کامیون های حامل آب معدنی به شهرستان های سرپلذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی مبادرت ورزیده است.



ثبت نظر

ارسال