اختصاص یک روز از حقوق کارکنان پست‌بانک‌ایران به زلزله‌زدگان غرب‌ کشور/ ارائه خدمات بانکی توسط شعب پست‌بانک‌ایران در مناطق زلزله‌زده غرب‌ کشور/ افتتاح حساب۹۹۹۹۹ برای کمک‌ به زلزله‌زدگان غرب کشور

نمایه بانک : مدیران و کارکنان پست‌بانک‌ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حس نوع‌دوستی، همگام با دیگر اقشارجامعه در اقدامی انسان‌دوستانه و خداپسندانه، یک روز از حقوق آبان‌ماه خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله‌ غرب کشور اختصاص داده و خود را در تسکین آلام رنج‌دیدگان سهیم نمودند.
  • چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 14:13

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ،براین اساس؛ مبالغ جمع‌آوری شده به خرید و توزیع اقلام ضروری و موردنیاز آسیب‌دیدگان اعم از؛ فرش، پتو، البسه، مواد خوراکی و... اختصاص یافته و در بین آنان توزیع می‌شود.
همچنین دکتر فرحی مدیرعامل بانک، مراتب قدردانی خود را از این اقدام شایسته و پسندیده کارکنان بانک اعلام داشتند. 
شایان ذکر است: علاوه براین؛ کارکنان این بانک در سراسر کشور با اهداء کمک‌های غیرنقدی اقدام به جمع‌آوری اقلام موردنیاز آسیب‌دیدگان از زلزله اخیر نموده و با هماهنگی پست‌بانک‌استان کرمانشاه و نهادهای ذیربط تحویل نیازمندان می‌کنند.

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ،با توجه به رفع مشکلات زیرساختی و علیرغم خسارات وارده به شعب پست‌بانک‌ایران درمناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه شعب این بانک مستقر درمناطق مذکور، درحال ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان زلزله‌زده هستند.

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، پست‌بانک‌ایران درراستای ایفای مسئولیت‌اجتماعی و تسهیل امور هموطنان برای مشارکت در امر کمک‌رسانی به هموطنان، شماره حساب ۹۹۹۹۹ را به نام جمعیت هلال‌احمر افتتاح و آماده دریافت کمک‌های آنان است.
 خسرو فرحی مدیرعامل این بانک ضمن اعلام خبر فوق گفت: هموطنان می‌توانند از طریق شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور نسبت به واریز نقدی کمک‌های جهت زلزله‌زدگان غرب‌کشور اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: علاوه براین حساب؛ شماره کارت 6277607000006333 پست‌بانک‌ایران به نام جمعیت هلال‌احمر و متصل به همین حساب نیز آماده واریز کمک‌های نقدی هموطنان در سراسر کشور ازطریق دستگاه‌های خودپرداز(ATM) تمامی بانک‌ها و اپلیکیشین های پرداخت آنلاین گوش‌های همراه، اینترنت‌بانک کلیه‌ بانک‌ها و سایر درگاه‌های الکترونیکی است.
وی افزود: درحال حاضر این بانک دارای 407 شعبه و بیش از 8 هزار باجه بانکی در سراسر کشور است که آماده دریافت وجوه نقدی هموطنان برای کمک به زلزله‌زدگان و خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه می‌باشند.

ثبت نظر

ارسال