اطلاعیه شماره یک بانک تجارت درباره پرداخت وجوه سپرده گذاران "البرز ایرانیان"

نمایه بانک : بانک تجارت نخستین اطلاعیه خود را در خصوص پرداخت وجوه سپرده گذاران "تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان" منتشر ساخت . در این اطلاعیه آمده است :
  • جمعه 3 آذر 1396 ساعت 15:27
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تشکیلات فوق به بانک تجارت و حسب تصمیم سران محترم سه قوه ، شرایط لازم برای پرداخت وجوه سپرده گذاران گرامی فراهم آمده است ، لذا با عنایت به تخصیص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید وجوه سپرده گذاران براساس جداول ذیل (مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت) پرداخت گردد . از این رو از سپرده گذارانی که مانده مجموع سپرده های آنها تا مبلغ یک میلیارد ریال می باشد دعوت به عمل می آورد تا با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه ، کارت ملی ، دفترچه یا گواهی سپرده به شعب منتخب بانکتجارت مطابق لیست ذیل (مندرج در سایت اینترنتی بانک تجارت)مراجعه نمایند.
از سپرده گذاران محترم تقاضا می شود جهت سهولت در انجام کار ، صرفا در تاریخ های تعیین شده به شعب منتخب این بانک مراجعه نموده و همکاری لازم را با کارکنان شعب جهت تسریع در احراز هویت و پرداخت وجوه بعمل آورند . وجوه سایر سپرده گذاران محترم نیز پس از ابلاغ مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف خواهد شد. بانک تجارت از صبر و شکیبایی سپرده گذاران سپاسگزاری می نماید.
ضمنا تسهیلات گیرندگان محترم نیز می توانند از طریق شعب منتخب بانک تجارت نسبت به واریز/تسویه تسهیلات و اقساط تعیین شده اقدام نمایند.
سپرده گذاران محترم می توانند اطلاعات بیشتر در این خصوص را از سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و یا مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 دریافت نمایند.

ثبت نظر

ارسال