احراز هویت بیش از 10 هزار نفر در سامانه سجام به همت کارکنان بانک شهر

نمایه بانک : سرپرست معاونت شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به احراز هویت فعالان بازار سرمایه در سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) در تمامی شعب این بانک،گفت:به همت کارکنان شعب بانک شهر تا پایان فروردین ماه احراز هویت بیش از 10 هزار نفر از متقاضیان و فعالان بازار سرمایه در سامانه سجام انجام شده است.
  • سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 ساعت 14:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری افزود: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و افزایش اقبال عمومی برای ورود به بازار سرمایه،هم اکنون زمان خوبی برای استفاده از خدمت احراز هویت در سامانه سجام در شعب بانک شهر برای شهروندان است.


وی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال برای حضور در بازار سرمایه از یک سال گذشته شروع شده و در هفته های اخیر به اوج خود رسیده است گفت: مشتریان حقیقی و حقوقی این بازار با حضور در شعب بانک شهر و تنها با یک‌بار شناسایی و ثبت اطلاعات امکان برخورداری از تمامی خدمات بازار سرمایه را خواهند داشت.


سرپرست معاونت شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت:همچنین در جهت رفاه حال سهامداران سامانه احراز هویت سجام در تالار اختصاصی خرید و فروش سهام (کارگزاری شهر) در ساختمان مدیریت سهام بانک شهر راه اندازی و آماده خدمات رسانی است.


وی در پایان از کارکنان شعب بانک شهر خواست، حداکثر تلاش خود را برای معرفی خدمات برتر این بانک در بازار سرمایه به مشتریان و نهایتا جلب رضایت آنان بکار برند.


ثبت نظر

ارسال