ارائه امکانات جدید در سامانه بام سازمانی

نمایه بانک : بام سازمانی بانک ملی ایران با ارائه انواع خدمات و سرویس ها ، امکانات ویژه ای را به مشتریان سازمانی خود اختصاص می دهد.
  • دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 10:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، یکپارچه سازی خدمات تنخواه کارت و ارائه واریز دسته ای اعم از ملی به ملی ، ساتنا و پایا از درگاه بام سازمانی این بانک امکان پذیر است.

 

با توجه به اهمیت ویژه سازمان ها و مشتریان بزرگ برای بانک ملی ایران که عموماً به صورت چند شرکتی و هولدینگ مدیریت می شوند و نیاز به خدمات و سرویس های خاص بانکداری جهت کنترل و مدیریت یکپارچه منابع و مصارف مالی و امور بانکی خود دارند، این بانک با طراحی و  ارائه بسترها و سرویس های خاص نرم افزاری در بام سازمانی خدمات متنوع و مختلفی را در اختیار این گروه از مشتریان قرار می دهد.

 

بام سازمانی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی سازمان و این بانک، خدماتی نظیر امکان تعریف حساب های سازمان، قوانین دسترسی برای تراکنش های سازمان، تهیه گزارش های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، صورتحساب تلفیقی، صورت حساب تحلیلی ، خدمات قبوض، خدمات تسهیلات، خدمات انتقال پول شامل تکی و دسته ای ، خدمات تنخواه کارت های دولتی را فراهم کرده است.

 

با استفاده از خدمات مذکور سازمان ها و شرکت های بزرگ به راحتی و در اسرع وقت و بصورت غیرحضوری  قادر به انجام امور مالی و بانکی خود خواهند بود.


ثبت نظر

ارسال