افتتاح اولین شعبه اجرا شده منطبق بر ضوابط الگوسازی برند بوک بانک ملی ایران در کردستان

نمایه بانک : اولین شعبه اجرا شده منطبق بر ضوابط الگوسازی برند بوک بانک ملی ایران با حضور محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور، در استان کردستان افتتاح شد.
  • سه شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 15:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمدنور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور ، طی سفر به استان کردستان گفت: بازسازی و افتتاح شعبه زریوار منطبق با الگوهای جدید بانک ملی ایران  است و می تواند در ارائه سرویس ها و خدمات  ویژه به مشتریان گرانقدر و همچنین حضور فعال و موثر در شهرهای تجاری مرزی موثر واقع شود. 

 

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور با حضور در چند شعبه در شهر سنندج ازجمله شعب ممتاز سنندج ، میدان آزادی، خیابان حسن آباد، خیابان کشاورز، خیابان آبیدر وخیابان امام خمینی ، ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک ملی ایران به کارکنان دلسوز شعب از فعالیت ها و تلاش های همه همکاران در ارائه خدمات بهینه به مشتریان قدردانی کرد. 

 

محمدنور آزادی در جلسه ای که به صورت وبیناری و با حضور روسا و کارکنان شعب استان کردستان برگزار شد به تشریح سیاست های و اهداف بانک در بخش جذب منابع ، سپرده ها و نیز کسب سهم مناسب بازار پرداخت . 

 

در ادامه جلسه، علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب استان کردستان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت شاخص های عملکردی استان پرداخت و از همکاران برتر استان تقدیر کرد. 

 

آزادی در سفر خود به استان کردستان ضمن بازدید از سالن ورزشی بانک ملی ایران در سنندج و و توجه به رفاه و سلامتی همکاران، از نزدیک در جریان برخی نواقص این سالن ورزشی قرار گرفت و رهنمودها و دستور های لازم را جهت رفع نواقص و مشکلات ارائه کرد.

 

در بخش مهم دیگری از این سفر، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور از شعبه بانک ملی ایران مستقر در گمرک باشماق مریوان بازدید کرد و  با اشاره به اینکه این مرز امسال، برای اولین بار به عنوان یکی از مرزهای خروجی کشور جهت زائرین اربعین به کشور عراق در نظر گرفته شده است ، بر ضرورت خدمت رسانی خاص به زائران و فراهم کردن امکانات و تجهیزات بانکی لازم تاکید کرد.  

 

گفتنی است جدا از ارائه خدمات ریالی - ارزی شعبه در پایانه های مسافری و تجاری ، در مرز باشماق مریوان، یک واحد سیار بانک ملی ایران با امکانات و تجهیزات ویژه ، در محوطه پایانه گمرک مستقر شده است.

 

آزادی در بخش پایانی سفر خود از مدرسه مشارکتی بانک ملی ایران واقع در روستای مرزی کانی میران شهرستان مریوان بازدید و از نزدیک درجریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و با تعدادی از دانش آموزان و والدین ایشان در این روستای محروم دیدار و گفت و گو کرد.

 

در این بازدیدها رئیس اداره امور شعب استان کردستان، معاونین و تعدادی از کارشناسان استان، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور را همراهی کردند.


ثبت نظر

ارسال