بانک ملی ایران بهترین عملکرد را در نهضت ملی مسکن داشته است

نمایه بانک : دکتر محمد علی زهره ای معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم انعقاد تفاهمنامه با بانک ملی ایران، گفت: بانک ملی ایران در نهضت ملی مسکن، بهترین عملکرد را در شبکه بانکی کشور داشته است.
  • یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 18:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب، محمد نور آزادی معاون بانکداری جامع و بهرام واقفی رئیس اداره کل بانکداری تجاری ‌برگزار شد،گفت: طرح نهضت ملی مسکن در برنامه های دولت سیزدهم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بانک ملی ایران در راستای اجرای این طرح،قدم های بسیار موثری برداشته است.

 

وی افزود:بانک ملی ایران، بانک خوشنامی است و به عنوان بازوی اجرایی دولت در بسیاری از عرصه ها از جمله نهضت ملی مسکن، حضوری پر رنگ داشته است.

 

وی افزود: وزارت راه مسکن و شهرسازی دارای ظرفیت های گسترده ای است که می توان در تعامل با بانک ملی ایران از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.

 

دکتر ابوالفضل نجار زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت: این بانک مجموعه ای چند رشته ای است که می تواند بر اساس درخواست و نیاز سازمان ها هر نوع خدماتی را ارائه دهد و با تولید محصولات متنوع،به نیازهای مورد نظر آنها پاسخ دهد.

 

دکتر نجارزاده تاکید کرد: ظرفیت های فراوان و نیازهای مختلفی در سازمان ها وجود دارد که بانک ملی ایران می تواند متناسب با آن محصولات مورد نیاز را تولید کند و به این ترتیب در بانک ملی ایران چرخش پول ایجاد می شود.

 

محمد نور آزادی معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تشریح بخش های مختلف مفاد تفاهمنامه همکاری تاکید کرد: باجه بانک ملی ایران در محل این وزارتخانه به زودی افتتاح می شود.

 

وی افزود: همکاری های بانک ملی ایران و وزارت راه و شهرسازی به این تفاهمنامه محدود نمی شود و در بخش های مختلف گسترش خواهد یافت.

در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری توسط دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران و دکتر محمد علی زهره ای معاون وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید.


ثبت نظر

ارسال