تسهیلات به انتخاب مشتری در طرح انتخاب بانک ایران زمین

نمایه بانک : بانک ایران زمین در راستای اهداف بانکداری مشتری مدارانه خود در سال جدید ، طرح تسهیلاتی را به نام طرح انتخاب با شرایط بسیار روشن و متناسب با نیازهای مشتریان تعریف کرده است.
  • سه شنبه 1 شهریور 1401 ساعت 13:15

خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، بانک ایران زمین در راستای اهداف بانکداری مشتری مدارانه خود در سال جدید ، طرح تسهیلاتی را به نام طرح انتخاب با شرایط بسیار روشن و متناسب با نیازهای مشتریان تعریف کرده است.

 

از ویژگی های جذاب طرح انتخاب ؛ قدرت انتخاب مشتریان بانک در نوع و شکل دریافت این تسهیلات است. ضمن اینکه نرخ سود تسهیلات نیز با توجه به انتخاب مشتری از 10 درصد تا 18 درصد به طور سالیانه  است که بر اساس میزان سرمایه گذاری مشتری در این طرح در نوسان است به عبارتی این مشتری بانک است که انتخاب می کند چه میزان در این طرح سرمایه گذاری کند و بر اساس آن نرخ سود بازپرداخت مورد نظر خویش  را انتخاب کند. این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال و با امکان واریز و پرداخت است.

 

مشتریان برای بهره مندی از تسهیلات طرح انتخاب لازم است یک حساب با حداقل میزان 50 میلیون ریال افتتاح کنند و حداقل زمان برای رسوب سپرده کوتاه مدت  سه ماه از تاریخ افتتاح حساب برای محاسبه میانگین سپرده درطرح  انتخاب است . ضمنا حداکثر زمان برای استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات دو ماه است.

 

روند گرفتن وثیقه در طرح انتخاب،  طبق دستورالعمل، مقررات و سیاست گذاریهای اعتباری بانک ایران زمین صورت می گیرد.  

 

در لینک زیر یک پنل محاسبه گر برای مشتریان طرح انتخاب طراحی شده و مشتریان می توانند در آن به مشاهده و محاسبه میزان تسهیلات دریافتی،  و قسط بندی باز پرداخت در قبال میانگین ایجاد شده در زمان مشخص، بپردازند. در زمان پرداخت تسهیلات طرح انتخاب نیز میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه گر نهایی که در شعب بانک است انجام می شود و به مشتری اعلام می شود.

 

این طرح از یکم دی ماه 1400 به مدت یکسال ادامه دارد...

 

لینک محاسبه گر

 

نویسنده و خبرنگار :  نازیلا محمدی


ثبت نظر

ارسال