خدمات رسانی شعب بانک شهر به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

نمایه بانک : معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به تغییر ساعت شعب این بانک در پایتخت و برخی از کلان شهرها، بر خدمات رسانی به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
  • یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 12:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران در همین خصوص افزود: اعتقاد راسخ داریم، تغییر ساعت کاری بانک در طول هفته و تعطیلی شعب در روز پنج شنبه که در راستای کاهش مصرف انرژی انجام شده است، نباید خللی در خدمات رسانی به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ایجاد کند.
عطاران عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز همواره تلاش کرده ایم با رعایت تمامی اصول مشتری مداری ، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مشتریان، بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارائه کنیم.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیشنهاد می کنیم شهروندان در سراسر کشور از طریق سامانه های مختلف بانکی خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند، تصریح کرد: سامانه‌های غیر حضوری بانک شهر طی 2 سال اخیر در بهترین شرایط خدمات دهی خود به سر می برند.


معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر عنوان کرد؛ خدماتی مانند: مدیریت چک، انتقال وجه بین بانکی، انتقال پول در قالب کارت به کارت، دریافت شماره شبا، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات و ... به واسطه نرم افزار "همراه شهر" و "اینترنت بانک شهر" در دسترس است و شهروندان نیاز به حضور و مراجعه به شعب این بانک را ندارند.


عطاران در پایان با اشاره به اینکه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در تمامی ساعات روز آماده پاسخگویی به نیازهای شهروندان و مشتریان شبکه بانکی هستند، عنوان کرد: حدود 300 پیشخوان شهرنت در کلان شهرها و شهرهای کوچک کاربردی ترین خدمات را ارائه می دهند.


ثبت نظر

ارسال