برگزاری نشست انتقال عملیات بانکی موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران/

دریافت شماره حساب بانک ملی ایران برای مشتریان موسسه اعتباری نور سابق

دکتر نجارزاده: همکاران جدید منشاء خیر و برکت بانک هستند

نمایه بانک : مشتریان موسسه اعتباری نور سابق می توانند از طریق سایت بانک ملی ایران شماره حساب جدید خود را دریافت کنند./ مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست انتقال عملیات بانکی موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران ضمن قدردانی از تعامل مشترک همکاران این بانک و موسسه نور گفت: همکارانی که از موسسه نور به خانواده بزرگ بانک ملی ایران ملحق شدند یقینا منشاء خیر و برکت هستند.
  • پنجشنبه 5 بهمن 1402 ساعت 18:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان موسسه اعتباری نور سابق می توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران در قسمت پیوند های بانک با درج کد ملی از شماره حساب جدید خود مطلع شوند.

مشتریان گرامی در قسمت پیوند های بانک ، از طریق گزینه"جستجوی حساب های مشتریان موسسه نور" در به اطلاعات حساب ها (قبلی در موسسه و جدید در بانک ملی ایران) و شعب (شعبه قبلی موسسه و شعبه جدید بانک ملی ایران) با درج کد ملی و شماره امنیتی و سپس کلیک بر روی جستجوی کد ملی به شماره جدید خود در این بانک دسترسی پیدا کنند.

جستجوی اطلاعات حساب های مشتریان موسسه نور 

 

 

دکتر نجارزاده: همکاران جدید منشاء خیر و برکت بانک هستند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این نشست که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران امور شعب، روسای ادارات کل و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد، با تاکید بر اینکه خوشبختانه انتقال موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران با کم ترین دغدغه رقم خورد، افزود: امروز تمام بخشنامه های مرتبط و لازم پیرامون این موضوع به همکاران ابلاغ می شود.

 

وی تصریح کرد: از روز نخست این‌انتقال، دغدغه نیروی انسانی و تعیین تکلیف همکاران جدید وجود داشت که پیگیری ها و هماهنگی های لازم با سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت و تا پایان ماه جاری نیز همکاران این موسسه، همکار رسمی بانک ملی ایران خواهند بود لذا در حال انجام تشریفات قانونی هستیم.

 

نجارزاده ادامه داد: برای آموزش همکاران جدید باید برنامه ریزی منظمی داشته باشیم که البته با توجه به تجربه و دانش این عزیزان، آموزش مسائل بانک و امور مرتبط به شعب امری پیچیده نخواهد بود.

 

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه نگاه ما استفاده از تمام ظرفیت، تخصص و دانش همکاران جدید است، اظهار کرد: انشااله بتوانیم با تلاش مضاعف به جایگاه اصلی بانک بازگردیم و در جذب منابع به ویژه در ماه های پایانی سال نیز موفق تر عمل کنیم.

 

وی همچنین از تشکیل میز پاسخگویی در روابط عمومی بانک ملی ایران برای همکاران جدید خبر داد و خاطر نشان کرد: این خدمت تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا همکاران جدید دچار ابهام و سردرگمی نباشند و بتوانند اطلاعات لازم خود پیرامون بانک و مسایل بانکی را سریع و به سادگی دریافت کنند.

 

عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک نیز با تاکید بر اینکه شیوه انتقال موسسه نور به بانک ملی ایران در هیچ یک از موارد مشابه گذشته وجود نداشته است، گفت: در ابتدای امر، این نگرانی وجود داشت که با این اقدام حجم کاری شعب در روزهای پایانی سال افزایش یابد اما در نهایت عملیات انتقال از روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت سیستمی آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: صدور شماره مشتری و شماره حساب های جدید انجام شده است. بر این اساس، مستندات نزد مشتریان نور از قبیل سپرده، شماره حساب ها و... در بانک ملی ایران جایگزین خواهند شد.

 

شفیعی تاکید کرد: سعی شده تا اطلاع رسانی لازم نیز به نحو احسن به مشتریان جدید صورت گیرد و امیدواریم خدمت رسانی به مشتریان این موسسه، به عنوان عضوی جدید در بانک ملی ایران به خوبی و با کم ترین مشکل انجام شود.

 

حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک هم با بیان اینکه انتقال موسسه نور امروز یک فرصت در بانک ملی ایران تلقی شده؛ گفت: حس دلگرمی و پذیرش قطعا از سوی همکاران بانک نسبت به همکاران جدید وجود دارد و این عزیزان اکنون جزیی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند.

 

وی از همکاران شعب خواست تعامل مستمر و جدی با مشتریان موسسه نور داشته و پرستاری و خدمات دهی حداکثری به این مشتریان در بانک مدنظر قرار گیرد تا رضایتمندی حداکثری از خدمات دهی را کسب کنیم. ضمن اینکه روسای ادارات امور و معاونین به صورت مستمر به شعب ابقایی و ادغام شده سرکشی کنند.

 

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی هم در این نشست اظهار کرد: همکاران اداره کل آموزش بانک با انتقال اولیه موسسه نور، بحث آموزش را آغاز کرده و آموزش هایی نیز در زمینه های آشنایی با محصولات و خدمات بانکی، اخلاق حرفه ای، حقوق بانکی، آشنایی با امور صندوق، تحویلداری تحت وب و... برگزار شده است.

 

همچنین روسای ادارات کل سازمان و روش ها و حسابداری مالی توضیحاتی را درباره دستورالعمل های جدید، جانمایی و تعیین تکلیف شعب، مسایل مربوط به قراردادهای جدید و... ارایه کردند.

 

بر این اساس، از 247 شعبه موسسه اعتباری نور، 171 شعبه موسسه در شعب بانک ملی ایران ادغام می شوند و 76 شعبه این موسسه با حضور رئیس ، معاونان، برخی از همکاران قبلی موسسه نور و تعدادی از کارکنان بانک ملی ایران به مشتریان خدمت رسانی می کنند. 

 

همچنین تمامی حساب های قرض الحسنه، کوتاه مدت، بلند مدت و... موسسه نور با شماره مشتری جدید به بانک ملی ایران منتقل شده و امکان ارایه تمامی خدمات بانک ملی ایران به مشتریان جدید در شعب سراسر کشور هم فراهم است.

 

ضمن اینکه همه چک های واگذاری تا یکم بهمن ماه تعیین تکلیف شده و دارندگان کارت های نقدی نور هم می توانند تمامی خدمات را از طریق تجهیزات الکترونیک بانک ملی ایران دریافت کنند.

 

اپلیکیشن و نرم افزارهای موسسه نور نیز از امروز قطع می شوند و مشتریان می توانند از طریق سامانه های الکترونیکی بانک ملی ایران از خدمات غیرحضوری و اینترنتی این بانک بهره مند شوند.


ثبت نظر

ارسال