فروش دینار ویژه اربعین با تحویل آسان و فوری از طریق «بله»/

سهم قابل توجه بانک ملی ایران در پرداخت ارز اربعین و خدمات دهی به زائران در شبکه بانکی

نمایه بانک : مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران با بیان این که شعب این بانک در اقصی نقاط کشور به ویژه در استان های مرزی غرب کشور آماده ارائه گسترده خدمات مطلوب و شایسته به زائران عتبات عالیات است، اظهارداشت: با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای غربی کشور، شعب بانک ملی ایران در پنج استان مرزی غرب کشور، هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب و گسترده به زائران را ارائه می دهند./ به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
  • چهارشنبه 23 شهریور 1401 ساعت 17:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره و مسئول ستاد اربعین بانک ملی با اشاره به این که این بانک تاکنون با وجود بسیج امکانات، منابع موجود و شعب متعدد توانسته بیش از 60 درصد از ارز اربعین را به زائران و عموم مشتریان در بین بانک های کشور و شبکه بانکی پرداخت نماید، افزود: بانک ملی ایران با تکیه بر کارکنان خدوم و بسیج حداکثری امکانات در حال حاضر با پرداخت ارز زیارتی به هریک از متقاضیان از لحاظ تعداد و ارزش آن، رتبه نخست را بین شبکه بانکی در اختیار دارد که این خدمات منشأ اثر و برکات گسترده است.


وی با اشاره به رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم، وزارت اقتصاد و بانک ملی ایران نسبت به ارزش های دینی و مذهبی گفت: با برنامه ریزی دقیق، تأمین و بسیج حداکثری امکانات و تمهیدات لازم ارائه خدمات گسترده و مطلوب به زائران راهپیمایی اربعین ادامه دارد و تا هفته اول مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.


مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران با بیان این که امسال نیز به منظور میزبانی شایسته از زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و رفاه حال آنان، تمهیدات متعددی دردستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات بانکی اندیشیده شده است، افزود: در اوایل مرداد ماه با برگزاری جلسات مستمر، "ستاد اربعین" در راستای ارائه خدمات گسترده، مطلوب و موثر در بانک ملی ایران شکل گرفت و از هریک از بخش های مختلف بانک نیز در این ستاد عضو شدند تا تدابیر خوب و مطلوبی در نحوه ارائه خدمات برای زائران اربعین اندیشیده  و عملی شود.


وی گفت: از زمان تشکیل ستاد اربعین در بانک اقدامات و اتفاقات موثر و خوبی رخ داد که البته تمامی این اقدامات بدون حمایت های ویژه مدیرعامل محترم بانک ، مدیران ارشد و مشارکت گسترده کارکنان بانک امکان‌پذیر نبود.


عزیزنژاد با بیان این که بانک ملی ایران در اربعین امسال با آمادگی کامل و حضوری فعال و پر رنگ در مرزهای استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و آذربایجان غربی حضور دارد، تصریح کرد: پرداخت ارز اربعین در تمامی شعب کشور بویژه در باجه ها و شعب مرزی، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، احداث موکب درمانی حضرت زهرا (ع) توسط بیمارستان بانک در مسیر نجف به کربلا در عمود 202 برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به زائران، استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های پوز) از جمله خدمات بانک ملی ایران در مرز ها و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی است که به طور مرتب در 24 ساعت شبانه روز به زائران گرامی ارائه می شود.


وی با اشاره به استقبال زائران اربعین حسینی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران در مبادی خروجی و مرزهای غربی کشور، تصریح کرد: با وجود این که اطعام و پذیرایی از زائران در پایانه های مرزی کشور در دستور کار قرار دارد، امسال به نسبت سال های گذشته حضور زائران حسینی در مرزهای غربی کشور بسیار بیشتر است و به همین دلیل بانک ملی ایران با توان حداکثری دراین مرز حضور دارد.

 

فروش دینار ویژه اربعین با تحویل آسان و فوری از طریق «بله»

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این طرح که با هدف کاهش زمان حضور زائران در شعب بانک و راحتی بیشتر آنان در دریافت ارز مورد نیاز خود اجرایی شده است، زائران می‌توانند با مراجعه به صفحه بانک من اپلیکیشن بله، اقدام به خرید دینار عراق کنند.


هر زائر بالای ۱۸ سال می‌تواند یکی از بسته‌های ۵۰ هزار دیناری، ۱۰۰ هزار دیناری و ۱۵۰ هزار دیناری را انتخاب کرده و پس از انتخاب شعبه و زمان مورد نظر خود برای تحویل آن، اقدام به پرداخت ریالی هزینه آن می کند.


لازم به ذکر است، این طرح در پنج شعبه منتخب «مستقل حافظ»، «مستقل مرکزی»، «مستقل بازار»، «مستقل اسکان» و «مستقل سعدی» عملیاتی شده و دینار خریداری شده در روز و هر یک از شعب انتخابی مذکور در کوتاه‌ترین زمان به زائران تحویل داده می‌شود.


امید می رود اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، سرآغاز گام‌های بزرگتر در تسهیل ارایه ارز مسافرتی به مسافران در تمامی طول سال و از طریق ابزارهای نوآورانه باشد.

 

ثبت نظر

ارسال