وام ازدواج بانک ملی ایران طی ده ماه به بیش از 125 هزار جوان ایرانی رسید

نمایه بانک : پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران به شمار می آید، براین اساس از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه 1402 ، تعداد 125 هزار و 355 جوان ایرانی زندگی مشترک خود را با وام ازدواج بانک ملی ایران آغاز کرده اند.
  • دوشنبه 16 بهمن 1402 ساعت 8:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، طی 10 ماه گذشته با پرداخت  وام قرض الحسنه ازدواج، زوج های بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.

 

بر این اساس، طی 10 ماه اخیر بانک ملی ایران مبلغی به ارزش بالغ بر 256 هزار و 780 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است که با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، به طور متوسط 417 نفر روزانه از این تسهیلات بهره مند شده اند.

 

بانک ملی ایران در همین مدت تعداد 141 هزار و 176 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مجموع به مبلغ 88 هزار و 307 میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

 

لازم به ذکر است، با پرداخت‌های انجام شده، اکنون 27 هزار متقاضی در صف دریافت این وام قرار دارند. این در حالی است که بانک ملی ایران طی یک ماه اخیر و فقط در دی ماه تعداد 10 هزار و 508 فقره وام ازدواج پرداخت کرده است که این اقدام نشان از گام بلند بانک ملی ایران در مسیر ایفای مسئولیت های اجتماعی است.

 

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی همین مدت پرداخت یک سوم از کل وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی برعهده داشته است.


ثبت نظر

ارسال