واگذاری سهام شرکت سیمان قاین توسط بانک ملی ایران/ واگذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های مازاد بانک ملی ایران/

واگذاری چندین شرکت و املاک مازاد بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم مبنی بر خروج بانک ها از بنگاهداری و به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از شرکت های زیر مجموعه شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا را واگذار می کند./ بانک ملی ایران همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، سهام شرکت سیمان قاین را واگذار می کند./ بانک ملی ایران به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم، تعدادی از اموال مازاد خود را به ارزش حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان و با شرایط ویژه و خاص از طریق مزایده الکترونیکی سامانه تدارکات دولت(ستاد ایران) به صورت نقدی ،نقد و اقساط به فروش می رساند.
  • دوشنبه 11 بهمن 1402 ساعت 15:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، شرکت های «نکاچوب»،«کشت و صنعت و دامپروری دشت چشمه بناب»،«کارخانجات اتمسفر» و تعدادی از اموال و املاک مازاد با شرایط و مشوق های ویژه واگذار می شوند. این مشوق ها به شیوه  فروش نقد و اقساط بلند مدت اعمال می شود.

 

واگذاری سهام شرکت سیمان قاین توسط بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، شرکت سیمان شمال از زیر مجموعه های بانک ملی ایران در نظر دارد نسبت به واگذاری 2.71 درصد و به تعداد 108،437،536 برگه سهم شرکت سیمان قاین با نماد سقاین را در تاریخ چهارشنبه 25 بهمن ماه جاری بصورت یکجا و نقد یا نقد و اقساط (40 درصد نقد و مابقی طبق شرایط اعلامی) از طریق سازمان بورس اوراق بهادار تهران عرضه کند.

 

این واگذاری بر اساس قیمت پایه به صورت شناور و بر مبنای حاصلضرب پریمیوم 30درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز انتشار آگهی عرضه یا حاصلضرب پریمیوم 30درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز قبل از عرضه و در بالاترین قیمت مربوطه صورت می گیرد.

 

گفتنی است قیمت اعلامی صرفا قیمت پایه برای عرضه بوده و بدیهی است که بالاترین قیمت پیشنهادی، مبنای ثمن معامله براساس شرایط اعلامی خواهد بود.

 

واگذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های مازاد بانک ملی ایران

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این مزایده در بخش اموال اعم از منقول، غیر منقول با کاربری صنعتی،دامداری/کشاورزی، تجاری/خدماتی،مسکونی و اداری که تخلیه و متصرفدار  است با پیش پرداخت حداقل 10 درصد قیمت گذاری و حداکثر یک سال تنفس برگزار می شود.نحوه بازپرداخت نیز حداکثر 48 ماه اقساط متوالی ماهیانه، با احتساب دوره تنفس جمعا به مدت حداکثر 60 ماه تعیین شده است.

 

این مزایده از ساعت 12 مورخ 8 بهمن ماه سال جاری تا ساعت 13 مورخ 28 بهمن ماه جاری برگزار می شود. مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت 12 مورخ 8 بهمن ماه جاری تا ساعت 13 مورخ 18 همین  ماه تعیین شده است.

 

مهلت ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده از ساعت 12 مورخ 8 بهمن ماه جاری تا ساعت 13 مورخ 28 بهمن ماه جاری تعیین شده است. پاکت های الکترونیکی این مزایده ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه مورخ 29 بهمن ماه جاری بازگشایی می شود.

 

امکان شرکت در مزایده بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست لذا متقاضیان شرکت در مزایده باید جهت شرکت در مزایده تا قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت اسناد مزایده(ساعت 13 مورخ 18 بهمن ماه جاری)نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد ایران) اقدام کنند.

 

متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده،بخش مزایده (نوبت هفتم اموال منقول و غیرمنقول ) اموال تملیکی و مازاد بانک ملی ایران و یا به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) www.setadiran.ir مزایده،بخش مزایده دستگاه اجرایی،بخش مزایده گر، ( مزایده شماره 2002091218000010 اموال غیر منقول  و مزایده شماره 1002091218000009 برای اموال منقول) مراجعه کنند.متقاضیان گرامی همچنین می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره 60994040 تماس حاصل کنند و یا عدد 7 را به سر خط 10004885  پیامک کنند.


ثبت نظر

ارسال