پاسخگویی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به پرسش های مشتریان

نمایه بانک : رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به سوالات مشتریان و دغدغه های مطرح شده آنها پاسخ داد.
  • سه شنبه 17 بهمن 1402 ساعت 19:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  عباس شفیعی به منظور لزوم حفظ ارتباط مستقیم با مردم به جهت شنیدن نظرات و مشکلات آنها و برنامه ریزی و اقدامات لازم برای رفع ایرادات امور بانکی مشتریان، طی 3 ساعت حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ضمن شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان به صورت برخط و تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده مرتبط با حوزه های مختلف بود و در این زمینه دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده، پرسش ها و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.

 

طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و رئیس هیات مدیره بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها و مسائل خود را مطرح کردند.

 

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که طی مناسبت های مختلف در سال با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک ، به مشکلات و سوالات مشتریان پاسخ خواهد داد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک صورت می گیرد.

 

وی با بیان این که این مرکز نقطه اشتراک بانک با مشتریان است، اظهارداشت: بی شک حضور دوره ای در این مرکز موجب اطلاع از مشکلات و زیرساخت ها خواهد شد و به مدیران کمک خواهد کرد تا با پیگیری های مستمر مشکلات رفع و در نتیجه رضایت مشتریان حاصل شود.

 

شفیعی در ادامه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و افزود: کارکنان مرکز ارتباط مردمی بانک باید با احترام و در کمال آرامش به مشکلات و سوالات مشتریان رسیدگی کنند تا با پاسخگویی درست و صحیح تصویر و چهره ای مطلوب از بانک در ذهن مشتریان به جا بگذارند. 

 

بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر درخواست تسهیلات، قطعی سامانه های غیرحضوری، انتشار گواهی سپرده خاص و... پاسخ داد.

 

اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

 

ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

 

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021  از ساعت 7:30 تا 21 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.


ثبت نظر

ارسال