« چالش‌های راه‌اندازی بازار مشتقه در ایران از منظر فنی» بررسی می‌شود

نمایه بانک : مرکز مالی ایران نشست تخصصی « چالش‌های راه‌اندازی بازار مشتقه در ایران از منظر فنی » را 21 آذر ماه برگزار می‌کند.
  • سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت 2:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران، هدف از برگزاری این نشست کمک به بررسی پیش‌زمینه‌های ایجاد بازار مشتقات در کشور است. این نشست از سلسله نشست‌هایی است که مرکز مالی ایران در راستای اهداف آموزشی خود در زمینه توسعه ابزار‌های مشتقه در ایران برگزار می‌کند.

محمودرضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان و مدیر سابق نظارت بر بورس‌ها و  بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار در این نشست سخنرانی می‌کند.

حضور در این نشست برای مدیران و کارشناسان ارکان بازار سرمایه، شرکت‌های کارگزاری، سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه، مشاور سرمایه‌گذاری، کلیه بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری، شرکت‌های بیمه و سایر نهادهای مالی و همچنین دانشجویان رشته‌های مرتبط می‌تواند سودمند باشد.

مرکز مالی ایران در سال جاری در حوزه بازار مشتقات دو دوره آموزشی سطح مقدماتی و پیشرفته مشتقه را با همکاری موسسه یورومانی برگزار کرده است. همچنین برگزاری نشست تخصصی مشتقه با عنوان «قراردادهای اختیار معامله: کاربردهای آن در مدیریت ریسک بازار» با همکاری موسسه بین‌المللی توسعه دانش فردای ایرانیان و با حضور مازیار یوسفی‌زاد از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

دومین نشست تخصصی مشتقه یکشنبه 21 آذر ماه، ساعت 15در طبقه سوم، شرکت بورس اوراق بهادار برگزار می‌شود. حضور در این نشست رایگان است اما علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام با شماره تلفن 02166724343 تماس بگیرند.

 


ثبت نظر

ارسال