آخرین وضعیت اعلام شده برای بیمه واحدهای تجاری پلاسکو

نمایه بانک : بسیاری از شرکت‌ های بیمه درگیر حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو هستند، چرا که این ساختمان واحدهای زیادی دارد و هر یک بیمه‌گر خاصی دارند.
  • پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت 12:31

به گزارش نمایه بانک ، بیمه ساختمان پلاسکو که از واحدهای زیادی تشکیل شده است تنها مربوط به یک بیمه‌ گر نیست و در نتیجه تعداد  زیادی از شرکت‌های بیمه درگیر این پرونده خواهند بود.

علیرضا مقرب مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه البرز  گفت: ۱۱ مورد صنفی در ساختمان پلاسکو مستقیما تحت پوشش بیمه البرز است، این‌ها دارایی‌ها یشان را در بیمه البرز بیمه کرده‌اند و سقف تعهد کل بیمه البرز برای کل این ۱۱ مورد، ۲ میلیارد تومان است.

همچنین بیمه ایران تعدادی از واحدهای این ساختمان را بیمه کرده و آنگونه که این شرکت عنوان کرده از ساعت اولیه اعلام حریق ساختمان پلاسکو تهران مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و جمعی از کارشناسان بیمه ایران در محل حادثه حاضر بوده‌اند و فرآیند پرداخت به آن دسته از واحدهای ساختمان پلاسکو که تحت پوشش بیمه ایران هستند بلافاصله آغاز شده است.

100 واحد ساختمان پلاسکو تحت پوشش بیمه ایران است/ خسارت واحدهای آسیب دیده از شنبه پرداخت می‌شود

مدیر بیمه‌های آتش سوزی شرکت بیمه ایران نیز در گفتگو با خبرگزاریها برآورد کرد که طبق بررسی‌های اولیه دستکم یکصد واحد صنفی ساختمان پلاسکو دارای پوشش بیمه‌ای این شرکت بوده‌اند.

اعلام آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت واحد های خسارت دیده در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی شهر تهران

همچنین  معاون فنی بیمه های اموال بیمه آسیا در محل وقوع آتش سوزی ساختمان پلاسکوی شهر تهران حضور یافت و از اعلام آمادگی برای پرداخت خسارت واحد های تحت پوشش بیمه آسیا خبر داد.

روابط عمومی بیمه آسیا ضمن ابراز همدردی با مصدومان آتش سوزی ساختمان پلاسکوی شهر تهران ازآمادگی این شرکت برای بررسی و پرداخت خسارت واحد های آسیب دیده خبر داد.


ثبت نظر

ارسال