دکتر همتی در مراسم گشایش اولین دوره آموزشی مدیریت حرفه ای: هدف ما تربیت مدیران حرفه ای برای صنعت بیمه است

نمایه بانک : نشست اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد.
  • پنجشنبه 30 شهریور 1396 ساعت 2:53
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، اولین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز می شود.
در این نشست، دکتر همتی با تاکید بر ضرورت آموزش در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه نیازمند مدیران حرفه ای و چند بعدی است چرا که مدیران این صنعت علاوه بر دانش بیمه ای باید تسلط نسبی بر امور مالی، مدیریت ریسک، حقوق، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط داشته باشند.
رئیس کل بیمه مرکزی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی که چارچوب و اساتید آن با حساسیت خاصی  و منطبق بر دوره های اموزشی موسسات معتبر بیمه خارجی انتخاب شده است را تربیت مدیران حرفه ای دانست و گفت: این دوره ها به گونه ای طراحی شده که کارگاهی و متفاوت از دوره های کلاسیک برگزار شود تا آموزش کاربردی داشته باشیم.
دکتر همتی افزود: با توجه به آیین نامه حاکمیت شرکتی، مدیران کلیدی صنعت بیمه باید از سطح قابل توجهی از دانش برخوردار باشند تا بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم و مدیریت شرکت های بیمه به سمت هدایت بر اساس دانش، علم و دور اندیشی باشد.
همچنین در این نشست، دکتر امیر صفری، سرپرست پژوهشکده بیمه به ارائه گزارشی از روند طرحی، برنامه ریزی و اجرا این دوره پرداخت و گفت: کلید برگزاری این دوره با حضور و تاکید دکتر همتی به آموزش و تربیت مدیران حرفه ای زده شد و متعاقبا برای تعیین چارچوب این دوره با موسسات معتبری همچون چارتر لندن، موسسه بیمه مالزی، سازمان مدیریت صنعتی و ... مذاکره شد.
وی افزود: این دوره ۱۲۶ ساعته از ۳۰ شهریور و برای ۲۴ نفر از مدیران و کارشناسان صنعت بیمه از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می شود.
لازم به ذکر است، نشست افتتاحیه اولین دوره اموزشی تخصصی ویژه مدیران کلیدی با حضور اساتید و دانشجویان این دوره برگزار شد و نظرات خود را مطرح کردند

ثبت نظر

ارسال