رئیس کل بیمه مرکزی:

شبکه فروش نبض تپنده صنعت بیمه است

نمایه بانک : رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در آیین افتتاحیه ساختمان سرپرستی استان فارس بیمه ما از زحمات همکاران بیمه و نمایندگان و اعضای شورای هماهنگی به ویژه آنان که در استان ها فعالیت دارند، قدردانی کرد و گفت: شبکه فروش؛ نبض تپنده صنعت بیمه است و بقای صنعت بیمه در گرو تلاش و زحمات آنان است.
  • پنجشنبه 12 بهمن 1402 ساعت 8:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ،  استادهاشمی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی و شهدای امنیت گفت: امنیت امروز وطن را مرهون خون شهدا هستیم. 
رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در آیین افتتاحیه ساختمان سرپرستی استان فارس بیمه ما از زحمات همکاران بیمه و نمایندگان و اعضای شورای هماهنگی به ویژه آنان که در استان ها فعالیت دارند، قدردانی کرد و گفت: شبکه فروش؛ نبض تپنده صنعت بیمه است و بقای صنعت بیمه در گرو تلاش و زحمات آنان است. 


وی از صنعت بیمه به عنوان صنعتی خدمت رسان یاد کرد وگفت: شبکه فروش بیمه باید با ارئه مشاوره صحیح به مردم آنها را نسبت به خرید بیمه نامه متناسب راهنمایی کنند و در هنگام بروز حوادث نیز در کنار آنها باشند. 


دکتر استادهاشمی همچنین از مردمی سازی و اجتماعی سازی صنعت بیمه سخن گفت و از شبکه فروش خواست تا مردم را با مزایای بیمه آشنا کنند به گونه ای که بیمه به عنوان یک کالای اساسی در سبد خانوارها قرار گیرد. 


وی همچنین بر استفاده از فناوری های نوین و خلق محصولات جدید از سوی شرکت های بیمه تاکید کرد و گفت: با توجه به ظهور مشاغل و حرف جدید، شرکت های بیمه با ارائه محصولات نوین می توانند  چتر حمایتی صنعت بیمه را گسترده تر نمایند. 


رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از اقدامات خوب شورای هماهنگی استان ها تقدیر کرد و افزود: با تقویت این شورا می توان تعاملات اقتصادی با مقامات استان را افزایش داد. 


دکتر استادهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : صنعت بیمه جزو صنایع پیشتاز در اشتغال زایی است که بدون استفاده از بودجه دولتی ایجاد شغل کرده است.
وی در پایان از اقدامات خوب شرکت بیمه ما در جذب پرتفوی مناسب و  ترکیبی قدردانی و برای کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت کرد.


ثبت نظر

ارسال