اولین دوره قرعه کشی جشنواره عیدانه پذیرندگان

نمایه بانک : اولین مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ عیدانه پذیرندگان دستگاههای کارتخوان آپ ویژه اسفند ماه روز 96/01/27 در استودیو شرکت آسان پرداخت با پخش به صورت زنده در اینستاگرام آپ (asanpardakht) صورت پذیرفت.
  • دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 17:41

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، اولین مرحله قرعه کشی جشنواره بزرگ عیدانه پذیرندگان دستگاههای کارتخوان آپ ویژه اسفند ماه روز 96/01/27 در استودیو شرکت آسان پرداخت با پخش به صورت زنده در اینستاگرام آپ (asanpardakht) صورت پذیرفت.

این جشنواره از اول اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت 1396 ادامه دارد. در این جشنواره علاوه بر یک خودروری لوکسBMWZ4، یک خودروی رنو فلوئنس و 31 دستگاه خودروی پژو 206 برای 31 استان کشور، بصورت ماهانه جوایزی به شرح زیر بین پذیرندگان قرعه کشی می شود:

  • 50 عدد سکه تمام بهار آزادی ( تمامی پذیرندگان )
  • 50 عدد سکه تمام بهار آزادی ( ویژه پذیرندگانی که با حساب بانک کشاورزی فعالیت دارند)
  • برای پذیرندگان در سه سطح طلایی، پلاتین و الماس به ترتیب جوایز نقدی 100، 200 و 300 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

اسامی برندگان این دوره از قرعه کشی جشنواره عیدانه پذیرندگان در کانال پذیرندگان آپ با آدرسAP_POS@و اپلیکیشن آپ اعلام شده است. به استحضار تمامی پذیرندگان عزیز می رساند که در هر سری از قرعه کشی ها امتیازات از بین نمی رود تا هر پذیرنده برای قرعه کشی نهایی بتواند از تمامی امتیازات خود بهره ببرد.

پذیرندگان با دریافت اپلیکیشن و فعال نمودن آن و با ورود به بخش "عیدانه پذیرندگان" می توانند سطح و امتیاز خود را مشاهده نمایند، یا با شماره گیری کد #6*5*9*733* از طریق شماره تلفن ثبت شده در سامانه آسان پرداخت، از امتیاز و سطح خود اطلاع پیدا کنند.


ثبت نظر

ارسال