حضور فدراسیون بین المللی مخترعان در جشنواره بزرگ فین تک ایران

نمایه بانک : به منظور حمایت از شرکت های استارت آپی، صاحبان ایده و نوآوران، فدراسیون بین المللی مخترعان حضور پررنگی در جشنواره بزرگ فین تک ایران دارد.
  • سه شنبه 11 مهر 1396 ساعت 16:19
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، به منظور حمایت از شرکت های استارت آپی، صاحبان ایده و نوآوران، فدراسیون بین المللی مخترعان حضور پررنگی در جشنواره بزرگ فین تک ایران دارد.
این فدراسیون، با رویکرد جذب نخبگان و به کارگیری از پتانسیل های آنها در جهت رشد وشکوفایی ایران  اسلامی، از سال 1386 تا کنون فعالیت های گسترده ای را در این خصوص آغاز نموده است.
ایفیا سازمان جهانی غیر دولتی در حوزه اختراعات و ابتکارات می باشد که در سال 1968 با هدف ایجاد بستر مناسب بین المللی برای حمایت از مخترعان تاسیس شد. ماموریت ایفیا توسعه خلق دانش، ترویج فرهنگ نوآوری و تسهیل فرآیند تبدیل ایده به ثروت می باشد.
این مجموعه در سال 1386 در نشست مجمع عمومی اعضاء فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) با اکثریت قاطع آرا به عنوان عضو دائم این فدراسیون "دفتر نمایندگی فدراسیون جهانی مخترعان در ج.ا.ایران"  انتخاب گردید.
از طریق آدرس سایت www.inventor.ir و  تلفن 02177639654 و02177634174 می توانید با این دفتر در تماس باشید.
نمایشگاه تراکنش ایران به همراه جشنواره فین تک ایران از تاریخ 2 تا 4 آبان ماه در مجتمع نمایشگاه شهر (بوستان گفتگو) برگزار می شود.

ثبت نظر

ارسال