گشایش نخستین دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال

نمایه بانک : مراسم افتتاحیه نخستین دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال، 16 تیر ماه سال جاری، با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با همکاری مرکز فابا، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 10:21
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز، این مراسم با حضور عباس معمارنژاد و جمعی از فعالان و شخصیت‌های صنعت بانکداری و پرداخت، روز یکشنبه 16 تیر ماه، از ساعت 14 تا 15:30 در سالن همایش دکتر میرحسنی، واقع در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.
 
موسسه آموزشی فناوران فابا، دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال را با همکاری مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، را برگزار می‌کند.
 
این دوره به منظور انتقال دانش روز در مورد فناوری‌های نوین به فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و دانشجویان رشته‌های مرتبط طراحی شده است. برنامه DBA در بانکداری دیجیتال اصول نظری و عملی در فرایندهای تصمیم‌گیری را با یکدیگر ادغام کرده است و به طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های دیجیتال توجه ویژه‌ای دارد.  
 
جمعی از استادان تراز اول کشور برای تدریس در دوره DBA در بانکداری دیجیتال برگزیده شده‌اند. در پایان دوره دکتری بانکداری دیجیتال، به شرکت‌کنندگان گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.
 
علاقه‌مندان به حضور در مراسم افتتاحیه دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال، می‌توانند با مرکز فابا (به شماره 43347داخلی 307) تماس بگیرند یا مشخصات خود را به آدرسpre@fabacenter.com ایمیل کنند.

ثبت نظر

ارسال