شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته است

نمایه بانک : فرماندار محمودآباد گفت : امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران فراهم است و شرایط سرمایه‌گذاری در دوران پسابرجام بهبود یافته است.
  • دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:52

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا ، یحیی بوسف پور روز دوشنبه در دیدار با سرمایه گذاران چینی در فرمانداری شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان مازندران نیز برای آسان‌سازی شرایط سرمایه‌گذاری، مصمم است.
فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این شهرستان در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد.
یوسف پور افزود : محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول ودر تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: 33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.
قابل ذکر است گو جیانگ مدیر بازرگانی خاورمیانه شرکت دولتی ساینوهایدرو راس هیاتی هشت نفره امروز دوشنبه با فرماندار و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و دیگر مسوولان محلی دیدار و گفتگو نموده و آمادگی خود را جهت احداث نیروگاه برقی ، کارخانه بازیافت زباله و احداث هتل و پروژه های تفریحی اعلام داشته و مقرر شد مختصات فنی پروژه های مورد نیاز از سوی فرمانداری شهرستان محمودآباد به طرف چینی اعلام شود.


ثبت نظر

ارسال