رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا- رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور نیروهای بسیجی و درقالب هفت گردان بیت المقدس و یک گردان الزهرا روز جمعه در منطقه عمومی ثمرین اردبیل برگزار شد.
  • جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 12:4
به گزارش ایرنا ، مراسم صبحگاه مشترک با حضور مسئوولان استان ، عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، کمین و غیر کمین، کنترل معابر و عملیات آرام سازی و مبارزه با اغتشاش از جمله برنامه های رزمایش الی بیت المقدس بود.
در این رزمایش با فرضیه حمله هوایی دشمن فرضی و بلایای طبیعی، بسیجیان شرکت کننده قدرت خود را به نمایش گذاشتند.
سرهنگ شکر عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در سخنانی در حاشیه این رزمایش گفت: نیروهای جان برکف بسیج در کنار برادران سپاهی و ارتشی به دشمن اعلام می کنند که در برابر گزینه ها نظامی روی میز آنها ، گزینه جمهوری اسلامی ایران در میدان عمل خود را نشان می دهد.
وی بیان کرد: بسیج آماده است در جنگ سخت ، نیمه سخت ، نیابتی و در صحنه های اقتصادی و فرهنگی با تغییر سریع رویکرد وارد صحنه شده و از ارزش های انقلاب و کیان اسلامی دفاع کند.
پیش از این سردار سرتیپ پاسدار فرهنگ مستعد حصاری فرمانده تیپ 37 سپاه اردبیل از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در 9 منطقه استان با شرکت 10 هزار نفر از بسیجیان و نیروهای مردمی به مدت 2 روز خبر داده بود.
*خبرنگار: محسن زاده دبیر : موسی زاده
6130/6016

ثبت نظر

ارسال