مدل امنیتی جمهوری اسلامی ایران متکی بر مردم و منحصر بفرد در جهان است

اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل گفت که مدل امنیتی جمهوری اسلامی ایران مدلی متفاوت بوده و با اتکا بر مردم در دنیا منحصر بفرد و کاملا کارآمد می باشد.
  • جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 12:8
به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز جمعه در جمع نیروهای شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در اردبیل افزود: در طول تاریخ امنیت دولت ها و حکومت ها با تکیه بر نیروهای مسلح و ادوات نظامی بوده است اما جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل مدل تکیه بر نیروی اراده و ایمان مردمی را که کاملا پاسخگو و نتیجه بخش است جایگزین آن کرده است.
وی بیان کرد: تکیه بر مردم هم در پیروزی انقلاب اسلامی، هم در دفاع مقدس و هم در دیگر صحنه های پس از آن کارایی شگرف خود را نشان داده و اگر می خواهیم در آینده نیز موفق عمل کنیم تنها این مدل جوابگوست.
وی اظهار کرد: نظامی که به مردم تکیه کرده و مردم در همه حال پشتیبان آن باشند شکست ناپذیر می باشد، مدل بسیجی که متکی بر حضور مردم در صحنه می باشد همیشه موفق بوده و شکست در آن جایی ندارد.
استاندار اردبیل با تقدیر از نقش ویژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت کشور گفت: عامل اساسی کارآمدی نیروهای مسلح نیز پشتیبانی مردمی است.
خدابخش به اظهارات امام راحل در باره بسیج که فرمدند ' بسیج لشکر مخلص خداست ' اشاره کرد و افزود: سخنان گهر بار امام راحل و مقام معظم رهبری در باره بسیج عظمت این نیروی مردمی را نشان می دهد.
وی تاکید کرد که برای حفظ ارزش ها و موفقیت در امور باید بسیج وار در صحنه ها حضور یافت و با تاسی از این فرهنگ است که می توان در صحنه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی به موفقیت رسید.
استاندار اردبیل همچنین به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این رزمایش حکایت از این دارد که جمهوری اسلامی ایران همچنان متکی بر اقتدار مردمی است و پیام این رزمایش نیز آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه یاوه گویی های دشمنان و در مقابل پیام صلح و دستی به دوستان در منطقه و جهان می باشد.
به گزارش ایرنا، رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر در 11 شهرستان استان اردبیل در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد.
این رزمایش روز جمعه در شهرستان اردبیل در منطقه عمومی ثمرین و با حضورر هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر بسیج برگزار شد.
عملیات امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، کمین و غیر کمین، کنترل معابر و عملیات آرام سازی و مبارزه با اغتشاش از جمله برنامه های رزمایش الی بیت المقدس بود.
* خبرنگار : محسن زاده دبیر : موسی زاده
6130/6016

ثبت نظر

ارسال