نگاه کلان به شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه ضروری است

ورامین-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه دو ظرفیت مهم اقتصادی ورامین محسوب و ضرورت نگاه کلان به این دو شهرک احساس می شود.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 4:15

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که باید حداکثر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی منطقه شود، اظهار داشت: جنوب شرق استان تهران شامل شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک دارای ظرفیت های بسیاری بالایی در حوزه اقتصادی بوده که می تواند برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که شهرک های صنعتی خوبی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند، افزود: در شهرستان ورامین، دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه از توانمندی و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و می توان از استعداد این دو شهرک برای رشد اقتصادی منطقه و اشتغالزایی استفاده کرد.

وی با اشاره به این نکته که توجه ویژه به شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه و نگاه کلان و ملی به این مناطق یک ضرورت انکارناپذیر به حساب می آید، ادامه داد: باید مسئولان دولت بویژه مدیران وزارت صنعت و معدن، نگاه کلانی به شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه داشته باشند.

نقوی حسینی اضافه کرد: شهرک های صنعتی چرمشهر و سالاریه به عنوان ظرفیت های مهم اقتصادی استان تهران برای تحقق شعار سال و گسترش سیاست های اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در این دو شهرک عنوان کرد: باید مشکلات و موانع موجودبر سر راه فعالیت هر چه مطلوب تر تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در این دو شهرک شناسایی و برای حل آن اقدامات اساسی را انجام داد.

نقوی حسینی تأکید کرد: از طرف دیگر باید با جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، کمک شایانی را برای استفاده هر چه مطلوب تر از ظرفیت های شهرک صنعتی در منطقه کانجام داد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش شده تا با حضور مسئولان، مشکلات موجود در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه بررسی و امیدواریم در سال جاری که به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، قدم های موثری برای رونق اقتصادی منطقه برداشته شود.


ثبت نظر

ارسال