مالیات بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی است

زنجان -ایرنا - معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: درآمدهای زوال ناپذیر مالیاتی، بهترین جایگزین برای درآمدهای زوال پذیر نفتی است.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 13:56
نادر جنتی روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان زنجان افزود: یکی از مسائلی که هم اکنون به شکل گسترده در کشور مطرح است، موضوع مهم اقتصاد مقاومتی است.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب طی 24 بند، سیاست های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده اند.
جنتی اظهار کرد: یکی از مفاد مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور است.
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: درآمدهای نفتی بهره گیری از سرمایه های داخلی محسوب می شود و می تواند توان اقتصادی کشور را متاثر کند.
وی خاطرنشان کرد: از همین رو باید از اتکای به درآمدهای نفتی کاست و به سمت بهره گیری از درآمدهای مالیاتی حرکت کرد.
جنتی ادامه داد: یکی از راه های اساسی و بدون تردید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، قطع وابستگی به درآمدهای نفتی است.
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با فروش نفت، در حقیقت دارایی های کشور به فروش می رود و این رویه نباید تداوم داشته باشد.
مدیرکل امور مالیاتی جدید استان زنجان در ادامه این مراسم گفت: تمام تلاشم را برای وصول تمام مالیات در این استان به کار می گیرم.
میرحیدر رضوی اضافه کرد: سعی می کنم در فضایی آرام در جهت رسیدن به اهداف سازمانی گام بردارم.
در پایان این مراسم میرحیدر رضوی به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان زنجان معرفی و از خدمات رضا شریفی که از این پس به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی فعالیت می کند، تجلیل شد.
3001/6085
خبرنگار- مینا افشاری/ دبیر- رویا رفیعی

ثبت نظر

ارسال