کارگران پلی اکریل اصفهان خواستار پرداخت معوقات خود شدند

اصفهان - ایرنا - جمعی از کارکنان شرکت پلی اکریل اصفهان ( ایران) روز شنبه با حضور مقابل استانداری اصفهان پرداخت دستمزد معوقه خود را خواستار شدند.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 14:14
به گزارش ایرنا، این افراد از مسئولان ذیربط خواستند به مشکلات معیشتی بوجود آمده برای آنها در پی پرداخت نشدن حقوق چندماهه و نبود امنیت شغلی، رسیدگی کنند.
در همین حال یکی از مسئولان اجرایی شهرستان مبارکه به ایرنا گفت: این کارگران امروز درحالی مقابل استانداری حضور یافتند که از انتصاب هیات اجرایی جدید شرکت پلی اکریل ایران اطلاع نداشتند و این هیات رسیدگی به درخواست های این کارگران را در اولویت کارهای خود قرار داده است.
وی، افزود: این کارگران پس از یک ساعت حضور مقابل استانداری اصفهان و اطلاع از تشکیل جلسه هیات اجرایی جدید، متفرق شدند.
به گفته وی، حکم هیات اجرائی جدید پلی اکریل با امضای وزیر صنعت معدن و تجارت توسط استاندار اصفهان، به آقایان بزرگی ،کاویان، حاج صادقی و پور سیدی اعطا شده و این هیات از امروز بطور رسمی کار خود را آغاز کرد.
شرکت پلی اکریل ایران ( اصفهان ) با سابقه 40 ساله و اشتغال 2 هزار نفر بصورت مستقیم و چندین هزار نفر بصورت غیر مستقیم است.
پیش از این نیز کارکنان شرکت پلی اکریل اصفهان با حضور مقابل استانداری اصفهان ، فرمانداری مبارکه و دفتر مرکزی این شرکت واقع در خیابان آبشار اصفهان خواستار رسیدگی به مشکلات این شرکت شده بودند.
شرکت پلی اکریل در 24 مرداد سال53 بصورت مشارکت بین بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت ' دوپان دونمورس ' آمریکا تاسیس شد و در سال 57 به بهره برداری رسید.
شرکت پلی اکریل ایران دارای 10شرکت اقماری است.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی استر است و تولیدات آن بعنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این شرکت در کیلومتر 45 جاده اصفهان به مبارکه واقع است.
7150/ 2093

ثبت نظر

ارسال