زیربنای توسعه کشور در سایه توسعه روستاهاست

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان کنگاور گفت: زیربنای توسعه کشور توسعه روستایی است و اگر در روستاها پویایی لازم وجود نداشته باشد توسعه شهرستان ها با مشکل روبرو خواهد شد.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 16:9
به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز شنبه در جلسه هم اندیشی و آشنایی با دهیاران روستاهای کنگاور اظهار داشت: اساس و مبنای کار من بر تعامل با مجموعه های همکار استوار است و دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید در راستای فعالیت ها و اهداف دولت تدبیر و امید از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی ادامه داد: دهیاران به عنوان روسای جمهور در روستاها، نسبت به امید آفرینی برای مردم و بخصوص نسل جوان با تفکر و چاشنی تدبیر عمل کنند و دهیار، بخشدار یک مجموعه همراه برای رسیدن به اهداف دولت است.
فرماندار کنگاور خطاب به دهیاران گفت: من از شما تفکر و تدبیر می خواهم، تفکر و تدبیری که اقتصاد، عمران و وضعیت فرهنگی روستاها را به سامان برساند.
ایزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: پایه هر جامعه توسعه یافته ای آمار و اطلاعات صحیح است و دهیاران به عنوان نمایندگان تام الاختیار دولت در روستاها سرشماری پیش رو را جدی بگیرند و با همکاری دفاتر مخابرات روستایی و مراکز خدمات کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی برای سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن حداکثر توان خود را به کار گیرند.
شهرستان کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
7447/8066 خبرنگار- مجید رحمتی*دبیرعلی مولوی*

ثبت نظر

ارسال