تعطیلی تمام حفاری های درون شهری هرمزگان برای بازگشایی مدارس

بندرعباس- ایرنا- مدیر حمل و نقل ترافیک استانداری و دبیر شورای ترافیک استان هرمزگان گفت: تمام حفاری های درون شهری برای بازگشایی مدارس تعطیل می شود.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 16:53
به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرسول دهقانی روز شنبه در نشست شورای ترافیک هرمزگان با تاکید بر اتمام حفاری ها در کوتاه ترین زمان ممکن، بیان داشت: با توجه به افزایش حجم ترددها در مسیرهای درون شهری با بازگشایی مدارس، باید تمام ارگان ها آمادگی لازم به منظور ایجاد نظم در عبور و مرور و پیشگیری از بروز مشکلات در جابه جایی شهروندان داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت مساله جابه جایی دانش آموزان که از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: در همین راستا طرح ساماندهی سرویس مدارس در استان اجرایی و با توجه به هماهنگی انجام شده 15 شرکت که شرایط لازم را احراز کردند به آموزش و پرورش معرفی و نسبت به سرویس دهی دانش آموزان اقدام می کنند.
دهقانی خاطرنشان کرد: امسال برنامه ریزی های خوبی به منظور ساماندهی هر چه بهتر جابه جایی شهروندان در زمان بازگشایی مدارس صورت گرفته که از جمله آنها تقویت، توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش تاکسیرانی و اتوبوسرانی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در روز بازگشایی مدارس تمامی اتوبوس های شهری به صورت رایگان به مردم خدمات ارائه می دهند و سرویس های مناسب برون شهری نیز در نظر گرفته شده است.
امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی 312 هزار دانش آموز در هرمزگان بر سر کلاسهای درس حاضر می شوند.
براساس اعلام استاندار هرمزگان قرار بوده که تمام حفاری های سطح شهرهای هرمزگان تا نیمه شهریورماه به پایان برسد که براساس گزارش های موجود هنور برخی حفاری ها در بازه زمانی تعیین شده به پایان نرسیده و همچنان نیمه تمام است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی دبیر: خلیل تنیده

ثبت نظر

ارسال