موسس لینکدین : حاضر به پرداخت 5 میلیون دلار در ازای اظهارنامه مالیاتی ترامپ هستم

تهران – ایرنا - «رید هافمن» موسس و رئیس هیات مدیره شرکت «لینکدین» با بیان اینکه اظهارنامه مالیاتی، آینه اعمال و شخصیت نامزد های انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که حاضر به پرداخت پنج میلیون دلار در ازای انتشار اظهارنامه مالیاتی «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه است.
  • شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 19:28
به گزارش ایرنا، وی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی CNN افزود : اینجا بحث تضاد منافع در میان است. باید دید که فصل مشترک منافع تجاری شخصی ترامپ و سیاست های اقتصادی او چیست. پاسخ به این پرسش با بررسی اظهارنامه مالیاتی وی آسان است.
این میلیاردر آمریکایی با بیان اینکه از دیدگاه او «هیلاری کلینتون» دمکرات بهترین گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت که او هم مانند کلینتون معتقد است که طبقه ثروتمند از مزایای بسیاری در جامعه آمریکا برخوردار است و باید مالیات بیشتری پرداخت کند.
کلینتون ماه گذشته میلادی اظهار نامه مالیاتی خود را منتشر کرد ؛ اما ترامپ تاکنون از انجام این کار طفره رفته است. ترامپ قصد دارد تا نرخ مالیات بر درآمد شرکت های خرد و کلان آمریکایی را به طور بی سابقه کاهش دهد و این موضوع خود به دستمایه انتقاد مخالفان بدل شده است.
نخستین مناظره ترامپ و کلینتون برای 26 سپتامبر برابر با پنجم مهر ماه برنامه ریزی شده است که نامزد های دیگر احزاب آمریکا موفق به کسب حد نصاب آرای لازم برای شرکت در این مناظره نشدند. انتخابات آمریکا هشتم نوامبر سال جاری (18 آبان) برگزار خواهد شد.
اروپام ** 9386 **1856 مترجم : مهران معینی جم **دبیر:گودرزی**

ثبت نظر

ارسال