واعظی: دولت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می کند

تهران - ایرنا - معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه با ارایه تحلیلی إز روند انتخابات سال 1392 و 1394 و راهبردهای این حزب برای انتخابات سال آینده گفت: دولت روحانی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تعامل و همکاری با سایر قوا و پشتیبانی ملت در دو عرصه کاهش تهدیدات خارجی و رونق اقتصاد داخلی فعالیت می کند.
  • پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت 18:18
به گزارش ایرنا از روابط عمومی حزب اعتدال و توسعه، محمود واعظی روز پنج شنبه در هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه افزود: ادامه أین راه به اقتدار و نقش أفرینی بیشتر کشور و رونق و توسعه اقتصادی و بهبود معیشت و رفاه ملت می انجامد و حزب اعتدال و توسعه إز مرام اعتدالی و دولت اعتدالی و سیاست تعامل بین المللی دکتر روحانی بدون قید و شرط حمایت می کند.
وی با اشاره به شرایط قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 گفت: از رهبر معظم انقلاب که بحث حق الناس را مطرح کردند تشکر و قدر دانی می کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند و آنچه که ایشان برای مشارکت فرمودند که اگرمن را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده تان رای دهید و این اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.
معاون حزب اعتدال و توسعه گفت: رهبر معظم انقلاب اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی است را گوشزد کردند که باید قدردان معظم له و مردم فهیم باشیم، مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه های خیلی مهم درست تصمیم می گیرند و کشور را نجات می دهند.
واعظی افزود: در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: باز هم می گویم که مردم آمدند و به کسانی که قصد داشتند به کشورشان و مردم خدمت کنند رای دادند.
معاون حزب اعتدال و توسعه گفت: درست است که گفتمان اعتدال به صورت تئوریزه در چند کلمه معنا کلمه نشده ولی برای مردم ما مفهوم شده که بالاخره از این دعوای گذشته جناحی چپ و راست عبور شده ومردم می خواهند کسانی بر سر کار باشند که در قوای سه گانه که از همه شایستگان کشور جدای از اینکه تفکراتشان به این سمت و آن سمت است استفاده کنند.
هفتمین نشست فصلی حزب اعتدال و توسعه صبح امروز در سالن اجلاس سران با قرائت آیاتی از قرآن و اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.
در این نشست که علاوه بر اعضای شورای مرکزی و شورای راهبردی و نمایندگان عضو و دبیران استان ها و روسای کمیته ها و کانون ها حضور دارند، اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض خیر مقدم به حضار برنامه های این نشست را تبیین کرد.
در ادامه جمعی از دبیران استان ها و روسای کانون ها به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون فضای جاری کشور و مسایل بین المللی پرداختند.
سیام*9254** 1569 **خبرنگار: سجاد خسروانیان * انتشاردهنده: علی حبیبی

ثبت نظر

ارسال