دولت یازدهم انقلاب بزرگی در کاهش هزینه های درمانی مردم ایجاد کرد

قزوین - ایرنا - رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته گفت: این دولت با اجرای طرح تحول سلامت، انقلاب بزرگی را در کاهش هزینه های درمانی مردم ایجاد کرد که قابل مقایسه با گذشته نیست.
  • پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت 14:0
به گزارش ایرنا، داود محمدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری که با حضور رئیس جمهوری در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: دولت تدبیر و امید در طول دوران فعالیت خود دستاوردهای ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته که اگر این خدمات بیان نشود، در واقع قدرناشناسی و ناسپاسی کرده ایم.
وی ادامه داد: طی سال های گذشته بی توجهی به وضعیت توسعه استان به گونه ای بود که به عنوان مثال سهم آن در شاخص ستانده فعالیت های اقتصادی کشور و در حوزه صنعت از 4.3 درصد در سال 79 به 3.3 درصد در سال 92 و یا در بخش کشاورزی از 3.5 درصد سال 79 به 2.6 درصد در سال 92 کاهش یافته بود.
محمدی در ادامه با اشاره به مشکلات مختلف این استان، خواستار حل مشکل آب شرب و کشاورزی، راه، افزایش تخت های بیمارستانی، راه اندازی واحدهای صنعتی و توسعه اشتغال در استان از سوی دولت شد و اضافه کرد: متاسفانه مشکلات اولیه این منطقه از حدود 20 سال گذشته همچنان پابرجا بوده و نیازمند توجه جدی مسئولان برای حل و فصل آن است.
وی در ادامه ضمن تقدیر از توجه و خدمات دولت در حوزه انتقال راه قزوین به شمال کشور از منطقه الموت، افزود: اقدام هایی که طی سه سال گذشته جهت انجام این کار صورت گرفته با تمام اقدام های صورت گرفته در دوران های گذشته برابری می کند که این مهم همواره قابل تقدیر است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بودجه سال جاری کشور استان قزوین در تولید ثروت ملی رتبه 14 کشور را دارد، گفت: این استان بار تولید بیش از 2 درصد از منابع بودجه کشور را بر دوش می کشد در حالیکه ضریب بازگشت بودجه برای آن تنها 20 درصد است.
7388/8054*خبرنگار: پریسا نوروزی/انتشار دهنده: رضا اسدی

ثبت نظر

ارسال